Helt sikker på at du bruker riktig kode? Hos meg så er det firesifret kode på tag, men når jeg skal låse opp med mobilen så må jeg taste sekssifret kode som jeg har laget, bruker jeg den firesifrtede koden som jeg bruker på tag`n så får jeg ikke låst opp.
Siden Yale app viser rett status på døra etter noen sekunder når du låse opp og låser med vrider på selve døra, så noe må jo ha kobla seg opp. Låse opp skjer med pin-kode for sikkerhet.
Mastercode på lås slettes ved integrering ja. Men det må lages 6-siffra brukerkoder i Yale app. (Og jeg mener at en av disse blir en slags mastercode, men husker ikke 100%)
Legg gjerne ut info i denne tråden, eller den andre jeg linka til, info om firmware du hadde og til hvilken versjon Yale oppdatterte. Så kan andre som søker opp lignende problem se om de har ny nok firmware.
Låse opp skjer med pin-kode for sikkerhet.
Mastercode på lås slettes ved integrering ja. Men det må lages 6-siffra brukerkoder i Yale app. (Og jeg mener at en av disse blir en slags mastercode, men husker ikke 100%)
Du kan jo se denne tråden her for tips rundt Doorman og Hub oppkobling:
https://byggebolig.no/dor-vindu/yale-smart-living-hub-doorman-oppsett-og-erfaringer
Du kan se i History i app om det er feilmeldinger eller låsing/opplåsing , etc.
Det skal lyse en orange lampe på selve Hub om den har detektert noe feil.
Ellers er det som Kveksen sier, forskjell på pin-kodene om Tag eller ikke brukes. Opplåsning fra app bruker 6-siffra brukerkode.
Løste seg nå.. Yale support oppdaterte firmware på hub.
Legg gjerne ut info i denne tråden, eller den andre jeg linka til, info om firmware du hadde og til hvilken versjon Yale oppdatterte.
Så kan andre som søker opp lignende problem se om de har ny nok firmware.