Panelet er skrudd med syrefast, men jeg synes de har skrudd litt langt inn for de har brutt gjennom yttre delen av treverket med hodet på skruen. Men siden det er behandlet mot å råtne skal det vistnok ikke ha noen betydning.
Jeg vurderte smøregrav, men det ble for mye regler og styr og jeg gikk bort fra det. De bilene jeg jobber med er såpass høye under at med litt heising på bukker er det relativt greit å jobbe underfra likevel.
Til nå har jeg ikke fått gjort noe på bil inne enda, har et injectionsystem liggende som skal inn i en bil som står ute. Men det er det å få ræva i gir da. Ting Tar Tid.
Ah, det tenkte jeg ikke på. Selvfølgelig er det regler og skit. :(
Fordelene, slik jeg ser det, med en smøregrav kontra bare en løftebukk er at det er tryggere å jobbe under. Men det er jo knot med betongarbeidet og evt. sprenging før det.
Hva slags regler er det som stikker frem for noe slikt forresten?
Kunne du lagt ut tegningene igjen slik at vi som ikke har oppdaget tråden før nå kan se hva som blir omtalt i begynnelsen? (alle vedlegg i begynnelsen er 0KB)
Ah, det tenkte jeg ikke på. Selvfølgelig er det regler og skit. :(
Fordelene, slik jeg ser det, med en smøregrav kontra bare en løftebukk er at det er tryggere å jobbe under. Men det er jo knot med betongarbeidet og evt. sprenging før det.
Hva slags regler er det som stikker frem for noe slikt forresten?
Det er ting som oljeutskiller og sånn, men jeg er også skeptisk til å ha et slikt hull i gulvet. Svigerfar har ordnet det greit. Han har garasje med smøregrav og har ikke hatt bilen inne på sikkert 15 år og har en grevlingfamilie boende i smøregrava. Så det kommer til nytte.
Fullblods funkis er det ikke, men det sies det skal falle inn under ny-funkis.
Tenkte jeg skulle legge inn noen fasadebilder. De viser bedre enn tegninger.
Nederste bildet er sjefen sjøl i huset som ligger ute og sover. Hun patruljerer eiendommen og kjører stram linje, men forlater ikke tomta. Hun har lært hva hun eier og hvor grensene går. Byggeprosjektet i hagen skal bli et hus/bur til henne og nestsjefen. Thelma og Louise en russisk blå og en perser.
Jeg vurderte smøregrav, men det ble for mye regler og styr og jeg gikk bort fra det. De bilene jeg jobber med er såpass høye under at med litt heising på bukker er det relativt greit å jobbe underfra likevel.
Til nå har jeg ikke fått gjort noe på bil inne enda, har et injectionsystem liggende som skal inn i en bil som står ute. Men det er det å få ræva i gir da. Ting Tar Tid.
Fordelene, slik jeg ser det, med en smøregrav kontra bare en løftebukk er at det er tryggere å jobbe under. Men det er jo knot med betongarbeidet og evt. sprenging før det.
Hva slags regler er det som stikker frem for noe slikt forresten?
Kunne du lagt ut tegningene igjen slik at vi som ikke har oppdaget tråden før nå kan se hva som blir omtalt i begynnelsen? (alle vedlegg i begynnelsen er 0KB)
Det er ting som oljeutskiller og sånn, men jeg er også skeptisk til å ha et slikt hull i gulvet. Svigerfar har ordnet det greit. Han har garasje med smøregrav og har ikke hatt bilen inne på sikkert 15 år og har en grevlingfamilie boende i smøregrava. Så det kommer til nytte.
<men her er tomta. 1,3 mål med nord oppover og høyre er mot sjøen som vi ser et godt gløtt av.
Fullblods funkis er det ikke, men det sies det skal falle inn under ny-funkis.
Tenkte jeg skulle legge inn noen fasadebilder. De viser bedre enn tegninger.
Nederste bildet er sjefen sjøl i huset som ligger ute og sover. Hun patruljerer eiendommen og kjører stram linje, men forlater ikke tomta. Hun har lært hva hun eier og hvor grensene går. Byggeprosjektet i hagen skal bli et hus/bur til henne og nestsjefen. Thelma og Louise en russisk blå og en perser.
Det viser hvor bra resultatet blir når kunde og arkitekt samarbeider.
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.