DSB er ikke ansvarlige. Det eneste de skal gå god for er at installatøren tilfredstiller kravene for å drive med arbeid på elektriske anlegg. Men de kan hjelpe til via DLE dersom man vil ha vurdering av anlegget ol.
Har ingen erfaringer med Nelfo`s garanti. Men jeg ville valgt et firma som er registrert der, og man har jo muligheten for å klage dersom noe går galt.
Muligheten til å klage er absolutt tilstede, og det er det jeg ønsker å finne ut noe mer om, gjerne positivt.
Bare en liten digresjon:
På jobben diskuterte vi priser på forsikring på bil, og jeg anbefalte Codan, da jeg hadde gode priser, og de var veldig hyggelig. If var ca 40% dyrere enn Codan, så valget var greit. Min gode kollega, som er oppi årene, og har hatt flere bilder (og skader?), kom med følgende spørsmål: "Har du hatt noen skader, slik at du har erfaring om hvor gode Codan er?"
Har ikke hatt noen skader, og jeg ble svar skyldig.... .
Men ønsker å komme i kontakt med noen som har sendt inn en klage til Nelfo, og hva resultatet ble.
Er dette i jakten på et nytt firma eller er det for å klage på firmaet som har utført arbeid hos deg?
Det er slettes ikke vanskelig å finne et firma som er registrert hos Nelfo.
De fleste nordmenn ser kun på prisen, så du er ikke alene om det. Noen handler lokalt fordi servicen er bedre. Angående forsikring så føler jeg det kommer an på hvilken representant som tar skadesaken.
Hvis du skal ha ny trikker få referanser. Hør om noen har noen å anbefale. Det hjelper ikke om de er medlem av eller godkjent hvem eller hva som helst hvis de ikke opptrer godt mot sine kunder.
Det har vi lært, men please, ikke spoler tråden. Vi kan diskuttere vår venn Karlson på taket et annet sted. Her ønsker jeg å høre om noen har erfaringer med garantiordningen til Nelfo, ikke noe negativt altså.
Det har vi lært, men please, ikke spoler tråden. Vi kan diskuttere vår venn Karlson på taket et annet sted. Her ønsker jeg å høre om noen har erfaringer med garantiordningen til Nelfo, ikke noe negativt altså.
det som er sikkert er at Nelfo setter el sikkerheten i høysetet og de medlemmene de har blir kontinuerlig oppdatert på forskrifter og normer. vil tro at Medlemmer hos Nelfo er litt flinkere med tanke på de 5 sikre (som er minste krav på dokumentasjon på utført jobb) da ikke medlemmer ikke blir oppdatert på samme måte. pluss at medlemmer hos Nelfo har en del fordeler med tanke på innkjøp av ulike produkter som bidrar med kvalitetssikring for medlemmene sine.
Det har vi lært, men please, ikke spoler tråden. Vi kan diskuttere vår venn Karlson på taket et annet sted. Her ønsker jeg å høre om noen har erfaringer med garantiordningen til Nelfo, ikke noe negativt altså.
Selve garantiordningen til Nelofo tror jeg først og fremst er ord på et papir. Men jeg skjønner at dette har med saken deres å gjøre. Hvis du har mulighet til å klage til Nelfo, så gjør det. Værre er det ikke. Ellers er jeg enig med Hans.
Har ingen erfaringer med Nelfo`s garanti. Men jeg ville valgt et firma som er registrert der, og man har jo muligheten for å klage dersom noe går galt.
Bare en liten digresjon:
På jobben diskuterte vi priser på forsikring på bil, og jeg anbefalte Codan, da jeg hadde gode priser, og de var veldig hyggelig. If var ca 40% dyrere enn Codan, så valget var greit.
Min gode kollega, som er oppi årene, og har hatt flere bilder (og skader?), kom med følgende spørsmål:
"Har du hatt noen skader, slik at du har erfaring om hvor gode Codan er?"
Har ikke hatt noen skader, og jeg ble svar skyldig.... .
Men ønsker å komme i kontakt med noen som har sendt inn en klage til Nelfo, og hva resultatet ble.
Det er slettes ikke vanskelig å finne et firma som er registrert hos Nelfo.
De fleste nordmenn ser kun på prisen, så du er ikke alene om det. Noen handler lokalt fordi servicen er bedre. Angående forsikring så føler jeg det kommer an på hvilken representant som tar skadesaken.
Her ønsker jeg å høre om noen har erfaringer med garantiordningen til Nelfo, ikke noe negativt altså.
det som er sikkert er at Nelfo setter el sikkerheten i høysetet og de medlemmene de har blir kontinuerlig oppdatert på forskrifter og normer. vil tro at Medlemmer hos Nelfo er litt flinkere med tanke på de 5 sikre (som er minste krav på dokumentasjon på utført jobb) da ikke medlemmer ikke blir oppdatert på samme måte. pluss at medlemmer hos Nelfo har en del fordeler med tanke på innkjøp av ulike produkter som bidrar med kvalitetssikring for medlemmene sine.
Selve garantiordningen til Nelofo tror jeg først og fremst er ord på et papir. Men jeg skjønner at dette har med saken deres å gjøre. Hvis du har mulighet til å klage til Nelfo, så gjør det. Værre er det ikke. Ellers er jeg enig med Hans.