Jauu det er good med v.k i hjulsporene,men jedna,jedna litt dyrt for folk flest. Eks: 30 meter x 2 spor = 60meter x 100W/m = 6kw x 24t = 144kw/t x 30 =4320 kw/t x 1,50 = 6480kr i måneden.Kansje litt ekstremt med 24/7 i en måned,men det er ikke usannsynlig. Og i andre tråder her snakker man om besparelse med led pærer og kryssisolering??
Kan få en bra firehjulstrekker for drifts og investeringskostnaden her.... Men lurer på om trådstarter får svar på spørsmålene sine? Blir det varmekabler i oppkjørselen?
Kjøp en Transit Connect. Den trenger ikke mer enn et spor. Evt lære seg å rygge, å kjøre forover med slike biler er ILLE på vinterføre.
Blir litt vanskelig å drive å rygge overalt i Oslos gater. Når det er akkurat varmt nok til at saltingen begynner å virke så er det helt umulig å starte igjen i kryss ol uten å bruke en evighet.
Jauu det er good med v.k i hjulsporene,men jedna,jedna litt dyrt for folk flest. Eks: 30 meter x 2 spor = 60meter x 100W/m = 6kw x 24t = 144kw/t x 30 =4320 kw/t x 1,50 = 6480kr i måneden.Kansje litt ekstremt med 24/7 i en måned,men det er ikke usannsynlig. Og i andre tråder her snakker man om besparelse med led pærer og kryssisolering??
Kan få en bra firehjulstrekker for drifts og investeringskostnaden her.... Men lurer på om trådstarter får svar på spørsmålene sine? Blir det varmekabler i oppkjørselen?
Nei,trur det ble en tur til felleskjøpet for å kjøpe veisalt ;D
Kjøp en Transit Connect. Den trenger ikke mer enn et spor. Evt lære seg å rygge, å kjøre forover med slike biler er ILLE på vinterføre.
Blir litt vanskelig å drive å rygge overalt i Oslos gater. Når det er akkurat varmt nok til at saltingen begynner å virke så er det helt umulig å starte igjen i kryss ol uten å bruke en evighet.
Også i Oslo, der var det aldri noe problem. Vil du ha et kjørekurs eller? ;D
Neida, jeg kjenner til start i kryss som har litt negativt fall ol. Men det ser jeg ikke på som noe problem, for det går hvis man tjuvstarter litt. For meg er det ikke noe problem før man rett og slett sliter med å komme frem.
Mye mulig. Connecten er ikke god på vinterføre, men jeg klager ikke tross forholdene jeg har for å komme hjem. Og utover fremkomlighet er det en grei bil om man ikke vil ha større plass bak. Tenker da på den høye modellen. Men det burde være en lov som sa at biler som skal lastes med et tonn bak SKAL ha firehjulstrekk.
Nevnte det for sjefen, han kunne ikke forstå at vi trengte det. Selv om han kjører frem og tilbake til kontoret i....firehjulstrekker.
Kan få en bra firehjulstrekker for drifts og investeringskostnaden her.... Men lurer på om trådstarter får svar på spørsmålene sine? Blir det varmekabler i oppkjørselen?
Blir litt vanskelig å drive å rygge overalt i Oslos gater. Når det er akkurat varmt nok til at saltingen begynner å virke så er det helt umulig å starte igjen i kryss ol uten å bruke en evighet.
Nei,trur det ble en tur til felleskjøpet for å kjøpe veisalt ;D
Også i Oslo, der var det aldri noe problem. Vil du ha et kjørekurs eller? ;D
Neida, jeg kjenner til start i kryss som har litt negativt fall ol. Men det ser jeg ikke på som noe problem, for det går hvis man tjuvstarter litt. For meg er det ikke noe problem før man rett og slett sliter med å komme frem.
Nevnte det for sjefen, han kunne ikke forstå at vi trengte det. Selv om han kjører frem og tilbake til kontoret i....firehjulstrekker.