På det tidspunktet hadde jeg 2 ventiler og en uisolert treport med luftlekkasjer rundt port. Når jeg i år utvidet portåpning mistet jeg den ene ventilen samt at jeg fikk mye tettere rundt port og isolert port.
Etter det ble det merkbart dårlig klima naturligvis med bare 1 ventil. Nå er den ventilen stengt og jeg kjører avfukter. Funker veldig bra
Men en kald bil som kjøres inn i et varmt rom så kondenserer det på alle flater inni og utenpå. Så faren er at bilen ruster opp på de mest rare stedene hvis den ikke er veldig godt beskyttet. Men avfukter hjelper jo en del så en får håpe det er nok. Men ellers så er det ikke vanlig at garasjer holder eg frostfrie selv med litt tilførsel av varme. Nabo har mye vask av bil og må enten flytte vasker i kjeller med varme eller ha på godt med varme i garasjedelen.
Hos meg er garasjen delvis under hus og den er kald
Kanskje redder avfukteren bilen rusten koser seg ellers i lunkne garasjer.
I fjor og forfjor hadde jeg ikke avfukter. Da var det også uisolert port. Vvb holdt plussgrader gjennom 2 vintre
Etter det ble det merkbart dårlig klima naturligvis med bare 1 ventil. Nå er den ventilen stengt og jeg kjører avfukter. Funker veldig bra