258
2
0
Når byggevarehus leverer feil og ikke vil kommunisere
1
0
Vi bestilte Gilje dører og vinduer gjennom Monter Stabekk. Veldig bra produkter fra Gilje, men Monter rotet det ordentlig til. Til tross for at vår bestilling var tydeliggjort skriftlig (epost) leverte de feil. Balkongdør som skulle ha sylinderlås ble levert uten. Et superlydisolert digert vindu skulle vi ha, men de leverte to...og trakk alle pengene fra vår monter-konto/Santander. Det har vært bortimot umulig å få dem i tale, og de har nektet oss å se ordren. Til slutt hentet de det ekstra vinduet, men vi får ingen penger tilbake for vinduet og de vil ikke ordne opp i problemet med at de ikke leverte døren med sylinderlås. Det har vært en helt forferdelig kundebehandling. Noen med tilsvarende dårlig erfaring med Monter Stabekk? Nå har vi prøvd i 5 måneder å få ordnet opp i dette, uten resultat. Hva gjør man videre?
- Rådgivende ingeniør areal og samferdsel som yrke.
- Personlig opptatt av byggtekniske løsninger. Har også et lite gravefirma sammen med min far.
Skriver her som privatperson om ikke annet er beskrevet.