Jeg sitter med den følelsen av at de er ute etter tillegg hele tiden og det er veldig vanskelig å gi et svar på om alt er med i prisen osv.. Hvordan har byggeprosessen vært? Vi begynner neste uke. De skryter av å være kjappe, men den fremdriftsplanen jeg har fått presentert er alt annet enn en rask byggeprosess. Hvordan er kvaliteten på den jobben de gjør?
Hei! Det var leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse med oss, det er ikke slik vi skal fremstå for kundene våre! Vi har byggeledere på hvert kontor, som skal veilede kundene våre gjennom hele prosessen, fra signering av kontrakt til nøkkelen står i døra. Skal sjekke opp med Vestfold-kontoret og finne ut hva som har skjedd her.
Da har vi vært i dialog med Vestfoldkontoret. Dessverre har det vært en del utfordringer med prosjektet på Bliksekilen, og de beklager på det sterkeste at ting har tatt for langt tid.
De ønsker nå en tilbakemelding på hvordan dere har opplevd situasjonen, slik at ting kan forbedres nå fremover.
Hei! Takk for at dere engasjerer dere. Jeg er inneforstått med at det har vært en del utfordringer på Bliksekilen, men det forsvarer ikke responstiden/ignoransen av henvendelser, spesielt på epost. Jeg personlig liker å ha ting skriftlig, og epost bør være en valid kommunikasjonsform. Jeg antar at byggefeltet har vært for stort for antallet byggeledere/selgere. Som gjør at de rett og slett ikke har tid til å svare, jeg har også opplevd å få en bekreftelse på en endring, som er glemt neste gang vi prater sammen. Det skaper et tillitsproblem. Jeg blir sittende å tenke på at hva de ellers har glemt/ikke har fått med seg.
Vi bygger på Skjeggestadåsen, men opplever flere av de samme utfordringene som husbyggere fra Bliksekilen.
Byggesettet kommer til mandag og nå utfordrer jeg dere til å leve opp til deres verdier : Velvilje - Jeg strekker meg lang og yter gjerne litt ekstra Ærlighet - Jeg er ærlig i mitt ærbeid og profesjon Respekt - Jeg opptrer redelig og aktsomt og viser respekt for alle jeg møter
Hei! Det er svært beklagelig at dere har opplevd dette og det er ikke slik det skal være! Dere skal selvfølgelig kunne få svar pr. mail og vi har tatt dette videre med avdelingskontoret. Skulle dere fortsette å ha problemer med å få svar, vær vennlig å kontakt oss sentralt slik at vi får ordnet opp i dette. Dere kan nå oss på telefon 47 47 15 50 eller på post@iec-hus.no.
Når det gjelder våre verdier streber vi hele tiden etter å leve opp etter disse, dette er ikke tomme ord, men verdier bedriften har stor fokus på!
Kommer tilbake til dere!
Mvh. Mari Sinnerud, IEC-HUS.
ABChus
ABC Hus på Facebook
Da har vi vært i dialog med Vestfoldkontoret. Dessverre har det vært en del utfordringer med prosjektet på Bliksekilen, og de beklager på det sterkeste at ting har tatt for langt tid.
De ønsker nå en tilbakemelding på hvordan dere har opplevd situasjonen, slik at ting kan forbedres nå fremover.
Lykke til videre med boligbyggingen!
ABChus
ABC Hus på Facebook
Vi bygger på Skjeggestadåsen, men opplever flere av de samme utfordringene som husbyggere fra Bliksekilen.
Byggesettet kommer til mandag og nå utfordrer jeg dere til å leve opp til deres verdier : Velvilje - Jeg strekker meg lang og yter gjerne litt ekstra
Ærlighet - Jeg er ærlig i mitt ærbeid og profesjon
Respekt - Jeg opptrer redelig og aktsomt og viser respekt for alle jeg møter
Når det gjelder våre verdier streber vi hele tiden etter å leve opp etter disse, dette er ikke tomme ord, men verdier bedriften har stor fokus på!
Mvh. Mari Sinnerud, IEC-HUS.
ABChus
ABC Hus på Facebook