128
4
0
Misfornøyd med nyinnkjøpt seng, klagerett
34
0
Har kjøpt en Hästens seng som ikke er god å ligge i, men selger mest opptatt av at avtale ble inngått og ikke at man blir fornøyd med sengen. De har ikke type fornøydhetsgaranti som de fleste andre sengeleverandører. Selger forteller i ettertid at lik seng i ulik bredde kan gi ulik myk/hardhetsgrad. Selger har foreslått å legge ullpledd under overmadrassen for å gjøre den mer behagelig.
Jeg prøveligget annen bredde enn det jeg kjøpte og ble ikke informert om det før jeg inngikk avtalen. Høyden på sengebunnen som er mottatt avviker 4-5 cm fra det som står i spesifikasjonen. Hvis selger bare avviser klager, er det noen hensikt å sende inn sak til forbrukertilsynet? Event andre råd? Utrolig kjipt å bruke så mye penger på en dårlig seng…og man føler seg lurt
Jeg prøveligget annen bredde enn det jeg kjøpte og ble ikke informert om det før jeg inngikk avtalen. Høyden på sengebunnen som er mottatt avviker 4-5 cm fra det som står i spesifikasjonen. Hvis selger bare avviser klager, er det noen hensikt å sende inn sak til forbrukertilsynet? Event andre råd? Utrolig kjipt å bruke så mye penger på en dårlig seng…og man føler seg lurt
Det sagt, noen tar litt tid å vende seg til en ny seng. Spesielt dersom de går fra en dårlig til en god en. Hvor lenge har du sovet i den?