Jeg har null og niks erfaring med denne butikken, men uansett luker jeg glatt ut innlegg som er skrevet av helt nye medlemmer, det vil si de har skrevet første innlegget som en anbefaling av ett visst produkt/firma...
Uansett kommer jeg nok aldri til å handle der noen gang, først og fremst fordi jeg vil se produktene i en butikk først
Mailen som ble sendt til admin var ikke noe særlig synes jeg At folk prater og deler erfaringer er helt naturlig, og det er noe firmaer må regne med, og dermed jobbe mot å oppnå kundenes forventninger! ;)
-----Original Message----- Hi Admin, you have a blog going on about our company that is full of untruths from people and I dont think it is very professional that one sided half truthful information can be disccused in this manner.
I would appreciate that you remove this blog before I need to take further action.
Best Wishes Matthew Alleyne - CEO ROCKA AS
Er det mulig?! Snakk om å drite i eget reir! Ikke bare langer Rocka ut mot kundene sine og påstår at de farer med løgn, de truer også et åpent nettforum. Her pøser de ut med penger på tv reklame, og så presterer de å blottlegge seg så ufordelaktig på nett!
Jeg tar forbehold om at Matthew faktisk er sjef i Rocka, for en slik e-post virker ikke bare mot sin hensikt, den er jo usannsynlig på trynet.
Daglig leder fulgte opp mailen med en telefonsamtale til undertegnede 21:30 samme kveld, så det er ingen grunn til å tvile på at denne bedriften "følger opp" sine kunder og kritikere.
Til slutt; Til alle dere som vil vite om det er sikkert og trygt å handle i denne butikken, så kan jeg med min erfaring si KLART JA!
Hvor mange håndkler fikk du for dette innlegget??.
Signatur
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it. They are only there to sign the cheques". Bill Shankly
"Maybe in life it's impossible to give 100 per cent to your job. Okay, I'll accept 98 per cent" Rafa Benite
Rocka.no har ved innegget fra "Knu" bare gjort vondt verre.
Jeg har ingenting å tjene på å fortelle om min dårlige erfaring med rocka.no.
Jeg har opplevd mye god service i det siste, og er snar å fortelle om dette også. Nå gjaldt ikke det firma som har med bygging å gjøre, så de erfaringene er ikke delt på dette forumet.
At rocka.no på forskjellige måter (direkte og indirekte) prøver å kneble og diskreditere de kundene som ikke er fornøyd, istedet for å gjøre sitt ytterste for å gjøre de fornøyd, forteller det meste.
Jeg ble mistenksom etter å ha lest om denne butikken på forumet. Har snakket online med kundeservicen hos Rocka, de er alltid hjelpsomme og hyggelige. Har valgt ut hudsofa og type oppsett, er mer eller mindre klar til å bestille, men valgte å ta ett søk på nettet først og endte her. Om jeg hadde søkt på hvilken som helst nettbutikk, så hadde jeg sikkert funnet mye negativ omtale, alltid noen som ikke er fornøyd uansett, men det var mailen til byggebolig.no fra ledelsen hos Rocka som gjorde meg mest usikker. Leveringstiden har jeg fått oppgitt til 8 - 12 uker, og jeg har ikke hastverk, så for meg er ikke det noe problem, de oppgir jo den leveringstiden, så det er ingen grunn til å kritisere en butikk for det i ettertid. Prisen på møblene deres tilsier jo at kvaliteten ikke kan være altfor bra, hjørnesofa i hud til 14 000 kr får man ikke mange steder. Kvalitet og komfort får man sjelden/aldri så billig, men jeg kjøper heller rimelige møbler som jeg kan skifte ut ofte, med god samvittighet. En dyr sofa blir man like fort lei som en billig sofa. Dette blir kanskje mitt første kjøp av sofa på nettet, uten å ha testet den først. Skal, skal ikke?
Må vel melde meg inn i klubben som misfornøyd kunde selv her.
Bestilte en Kingston Sofa i oktober 08, og min nabo bestilte den samme 2 uker etter meg. Naboen fikk den for to dager siden, men ikke jeg. Sofaen har visstnok ankommet Norge forrige uke, men jeg måtte visstnok betale frakta før den ble sendt, og det er fire dager siden jeg betalte den men ikke hørt noe fra de. Skal sies at naboen trenge ikke å betale først, men får ettersendt faktura. Merkelig, da vi begge har samme utgangspunkt.
Har nå ventet i snart 5 mnd på sofaen, som jeg synes er vel litt i det lengste laget da jeg hadde forhåndbetalt sofaen i tillegg. Regner med at jeg heller ikke får den imorgen, fredag, så faktisk vurderer jeg å avbestille hele sofan, og rett og slett reise til Bohus. Gir dem frist frem til neste fredag.
Problemet deres er at de rett og slett er amatører når det gjelder kundeservice og at de kanskje har flere kunder enn de klarer å behandle. Vi vurderte faktisk å kjøpe hagemøbler og, men det står vi over. Tviler på at de rekker å levere innen sommeren er omme.
Så som mange andre, anbefaler jeg ikke å kjøpe ifra rocka.no
Uansett kommer jeg nok aldri til å handle der noen gang, først og fremst fordi jeg vil se produktene i en butikk først
Mailen som ble sendt til admin var ikke noe særlig synes jeg At folk prater og deler erfaringer er helt naturlig, og det er noe firmaer må regne med, og dermed jobbe mot å oppnå kundenes forventninger! ;)
Er det mulig?!
Snakk om å drite i eget reir! Ikke bare langer Rocka ut mot kundene sine og påstår at de farer med løgn, de truer også et åpent nettforum. Her pøser de ut med penger på tv reklame, og så presterer de å blottlegge seg så ufordelaktig på nett!
Jeg tar forbehold om at Matthew faktisk er sjef i Rocka, for en slik e-post virker ikke bare mot sin hensikt, den er jo usannsynlig på trynet.
Et oppslag i Brønnøysundregistrerene viser at Matthew er Daglig leder i Rocka.no
Daglig leder fulgte opp mailen med en telefonsamtale til undertegnede 21:30 samme kveld, så det er ingen grunn til å tvile på at denne bedriften "følger opp" sine kunder og kritikere.
Administratoren på ByggeBolig.no
Den samtalen hadde vært artig å hørt
Hvor mange håndkler fikk du for dette innlegget??.
"Maybe in life it's impossible to give 100 per cent to your job. Okay, I'll accept 98 per cent" Rafa Benite
til å bestille noe der! >:(
Takk for alle svar
Jeg har ingenting å tjene på å fortelle om min dårlige erfaring med rocka.no.
Jeg har opplevd mye god service i det siste, og er snar å fortelle om dette også. Nå gjaldt ikke det firma som har med bygging å gjøre, så de erfaringene er ikke delt på dette forumet.
At rocka.no på forskjellige måter (direkte og indirekte) prøver å kneble og diskreditere de kundene som ikke er fornøyd, istedet for å gjøre sitt ytterste for å gjøre de fornøyd, forteller det meste.
1:
Jeg har fulgt prosessen til teddytusen's sofa fra sidelinja i et annet forum og det er helt utrolig hva han har gått igjennom i denne saken.
2:
En næringsdrivende som presterer å skrive en mail til Admin for såpass "snill kritikk" som den vi finner her inne, burde legge sammen umiddelbart!
3:
Jeg har selv lang erfaring fra næringslivet og gremmes på våre veine av slike useriøse aktører i markedet.
4:
Som Rocka 1 & 2 er dette mitt første innlegg men jeg stakk fingeren i jorda før jeg svarte.
Om det skulle være noe tvil om hva dere bør gjøre her så la meg si det særdeles enkelt: Ikke kjøp noe hos Rocka.
Link til denne tråden er lagret for senere hjelp til norske forbrukere! (Håper dette er greit for Admin)
MVH.
Meg
Har snakket online med kundeservicen hos Rocka, de er alltid hjelpsomme og hyggelige. Har valgt ut hudsofa og type oppsett, er mer eller mindre klar til å bestille, men valgte å ta ett søk på nettet først og endte her. Om jeg hadde søkt på hvilken som helst nettbutikk, så hadde jeg sikkert funnet mye negativ omtale, alltid noen som ikke er fornøyd uansett, men det var mailen til byggebolig.no fra ledelsen hos Rocka som gjorde meg mest usikker.
Leveringstiden har jeg fått oppgitt til 8 - 12 uker, og jeg har ikke hastverk, så for meg er ikke det noe problem, de oppgir jo den leveringstiden, så det er ingen grunn til å kritisere en butikk for det i ettertid.
Prisen på møblene deres tilsier jo at kvaliteten ikke kan være altfor bra, hjørnesofa i hud til 14 000 kr får man ikke mange steder. Kvalitet og komfort får man sjelden/aldri så billig, men jeg kjøper heller rimelige møbler som jeg kan skifte ut ofte, med god samvittighet. En dyr sofa blir man like fort lei som en billig sofa.
Dette blir kanskje mitt første kjøp av sofa på nettet, uten å ha testet den først.
Skal, skal ikke?
Må vel melde meg inn i klubben som misfornøyd kunde selv her.
Bestilte en Kingston Sofa i oktober 08, og min nabo bestilte den samme 2 uker etter meg. Naboen fikk den for to dager siden, men ikke jeg. Sofaen har visstnok ankommet Norge forrige uke, men jeg måtte visstnok betale frakta før den ble sendt, og det er fire dager siden jeg betalte den men ikke hørt noe fra de. Skal sies at naboen trenge ikke å betale først, men får ettersendt faktura. Merkelig, da vi begge har samme utgangspunkt.
Har nå ventet i snart 5 mnd på sofaen, som jeg synes er vel litt i det lengste laget da jeg hadde forhåndbetalt sofaen i tillegg. Regner med at jeg heller ikke får den imorgen, fredag, så faktisk vurderer jeg å avbestille hele sofan, og rett og slett reise til Bohus. Gir dem frist frem til neste fredag.
Problemet deres er at de rett og slett er amatører når det gjelder kundeservice og at de kanskje har flere kunder enn de klarer å behandle. Vi vurderte faktisk å kjøpe hagemøbler og, men det står vi over. Tviler på at de rekker å levere innen sommeren er omme.
Så som mange andre, anbefaler jeg ikke å kjøpe ifra rocka.no