3,221
13
3
OBS på Studio Kusin - kjøkken butikk i Oslo - Ullevål
1
0
OBS på kjøkken og garderobe butikken STUDIO KUSIN.
Bestilte benkeplate og skap fra Studio Kusin i Oslo. La inn bestillingen i juli og betalte først 50 prosent av summen. Ble forespeilet levering slutten av august og fikk beskjed om å betale resterende beløp. Har nå i slutten av november enda ikke fått benkeplate eller skap. Eieren gir ikke lengre lyd fra seg.
Ber folk som har handlet der om å ta kontakt med meg for videre saksgang. Jeg har vært i kontakt med Forbrukerrådet.
Butikken befinner seg på Ullevål på vei mot Tåsen.
Studio Kusin
Dette er ikke et innlegg som er ment for å henge ut butikken, men for å advare potensielle kunder mot å tape penger. Er åpen for innspill, hvis det er fornøyde kunder hører jeg gjerne fra dere også.
mvh
Pham Quan
Bestilte benkeplate og skap fra Studio Kusin i Oslo. La inn bestillingen i juli og betalte først 50 prosent av summen. Ble forespeilet levering slutten av august og fikk beskjed om å betale resterende beløp. Har nå i slutten av november enda ikke fått benkeplate eller skap. Eieren gir ikke lengre lyd fra seg.
Ber folk som har handlet der om å ta kontakt med meg for videre saksgang. Jeg har vært i kontakt med Forbrukerrådet.
Butikken befinner seg på Ullevål på vei mot Tåsen.
Studio Kusin
Dette er ikke et innlegg som er ment for å henge ut butikken, men for å advare potensielle kunder mot å tape penger. Er åpen for innspill, hvis det er fornøyde kunder hører jeg gjerne fra dere også.
mvh
Pham Quan
Vi har også bestilt benkeplater fra Studio Kusin. Vi betalte 50% på forskudd og fikk leveringsdato for en mnd siden. Får nå ikke kontakt med eier lenger.
Ta gjerne kontakt med oss
Mvh
Tony
kapitalvare fra et firma jeg ikke kjenner..
StdioKusin har drevet i tre år, og 2014 viser et underskudd på kr 2000, med en
omsetning på kr 2,3 mil.... kanskje ikke så unormalt, men med en aksjekapital
på kr 30.000, så er ikke det den type butikk jeg ville satset sparepengene mine
på...
Han har løyet gjentatte ganger om leveringstid. Sist jeg hørte fra han så sa han at skapdøra er klar, men at han ikke kan få tilsendt døra fra leverandøren før det er flere ting som kan sendes på en gang. Det skulle ta 8 uker, men nå har det gått 8 mnd.
Etter desember har han ikke svart på tlf, sms eller epost.
Jeg har også kontaktet forbrukerrådet.
Hilsen Anita
........hvertfall når det er 50% og mere!
Når showrom er fjernet er nok firmaet "borte"........
Lurt av dere som er blitt lurt om å samarbeide videre med dette;)
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Jeg har vært så heldig å, etter mye om og men og forsinkelser, fått levert benkeplaten, men det er en feil på den ene, en kant som ikke var polert. Det er en reklamasjon han skulle ta videre til produsent, men har lite håp om dette nå. Mangler også en liten plate jeg bestilte ekstra, men det er heldigvis ikke et stort beløp. Får heller ikke kontakt og har også registrert at showrommet er borte, bor i nærheten. Hva kan forbrukerrådet gjøre? Bør jeg også kontakte dem, eller kan vi lage en samlet sak?
Mvh, Marie
Det var primo februar, så nå er det lenge siden igjen! Er det noen som har gått lenger, enn prøvd å løse sine problemer med Kusin, selv?(Forbrukerrådet, advokat etc?)
Hva er dine/deres planer videre Marieh?