#11
 202     0
Hei, så lenge du kan dokumentere at at det kan kjøpes i en netthandel eller fysisk butikk av deg som forbruker, til privat forbruk, vil garantien gjelde. Om dette er gjennom tilbud eller egne avtaler spiller i prinsippet ingen rolle, som sagt, så lenge dette kan dokumenteres og verifiseres av vårt kundesenter. Men kontakt kundesenteret så vil de være kunne svare på rabattavtaler og avslag vedrørende prisgaranti. Ha en fin kveld.

Dette er muligens riktig i teorien, men i praksis er det ikke slik. Jeg var og kjøpte en del utstyr i Oslo, til en langt billigere pris enn dere hadde, da jeg var innom og nevnte dette i butikken på Alnabru, så fikk jeg beskjed at prisgarantien ikke gjaldt, så lenge jeg hadde kjøpt varene på dette bestemte stedet i Oslo. Hadde med både kvittering og ordrebekreftelse på hva jeg hadde kjøpt. Hjalp heller lite...

  (trådstarter)
   #12
 64     0
Hei, vår prisgaranti gjelder jo ikke når du handler ett annet sted? Den gjelder jo når du handler hos oss. Handler du noe hos oss, uavhengig om dette er netthandel eller fysiske butikker, refunderer vi mellomlegget, hvis du kan dokumentere at du får kjøpt identisk produkt ett annet sted. Jeg kan garantere at dette fungerer i praksis. Ha en fin dag.
Signatur
   #13
 202     0
Ok, dårlig forklart. Jeg hadde først kjøpt noe hos dere, grunnet at det ble tomt, så dro jeg videre og kjøpte resten et annet sted. Da jeg kom tilbake dagen etter, så kunne jeg jo vise frem kvittering på at det var betalt en ganske betraktelig lavere pris et annet sted. Da burde det ha vært lite problem å refundere mellomlegget på det antallet jeg kjøpte hos dere, men neida, det gjaldt som sagt ikke det stedet hvor jeg kjøpte restpartiet mitt...
  (trådstarter)
   #14
 64     0
Hei, det blir umulig for meg å si noe om den spesifikke saken. Det jeg kan garantere er at vår prisgaranti fungerer som beskrevet her. Og sender du spesifisert dokumentasjon til oss nå vil vi selvfølgelig vil vi selvfølgelig refundere dette. Kan garantere at dette fungerer, og gjennomføres i alle våre butikker og netthandel, om ikke daglig, i alle fall ukentlig. Du har også 60 dagers åpent kjøp, så da kunne du også returnert dette, og fått alle pengene tilbake. Vi har ingen "steder" vår prisgaranti ikke gjelder, med unntak av enkelte netthandel som ikke viser lagerstatus. Ha en fin dag.
Signatur
   #15
 202     1
Hei, det blir umulig for meg å si noe om den spesifikke saken. Det jeg kan garantere er at vår prisgaranti fungerer som beskrevet her. Og sender du spesifisert dokumentasjon til oss nå vil vi selvfølgelig vil vi selvfølgelig refundere dette. Kan garantere at dette fungerer, og gjennomføres i alle våre butikker og netthandel, om ikke daglig, i alle fall ukentlig. Du har også 60 dagers åpent kjøp, så da kunne du også returnert dette, og fått alle pengene tilbake. Vi har ingen "steder" vår prisgaranti ikke gjelder, med unntak av enkelte netthandel som ikke viser lagerstatus. Ha en fin dag.

Jeg kunne nok gjort mye i ettertid, som jeg hadde spart noen kroner på, men som tar lang tid. Jeg gjorde det engang, og da ble det ikke løst, dagen etter det skjedde. Da blir det begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke for å få disse pengene. Det var ikke snakk om millioner. De 60 dagene er nok long gone i dag, det skjedde ikke denne uka dette her.
Da jeg møtte opp dagen etter, så hadde jeg kvittering fra begge steder, noe som dokumenterer prisene mer enn nok. Og det var tydeligvis ikke godt nok.
Så du må gjerne hevde at det fungerer godt, og godt mulig at det gjør det i det store og det hele, men det gjorde ikke det i mitt tilfelle.
  (trådstarter)
   #16
 64     0
Jeg kunne nok gjort mye i ettertid, som jeg hadde spart noen kroner på, men som tar lang tid. Jeg gjorde det engang, og da ble det ikke løst, dagen etter det skjedde. Da blir det begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke for å få disse pengene. Det var ikke snakk om millioner. De 60 dagene er nok long gone i dag, det skjedde ikke denne uka dette her.
Da jeg møtte opp dagen etter, så hadde jeg kvittering fra begge steder, noe som dokumenterer prisene mer enn nok. Og det var tydeligvis ikke godt nok.
Så du må gjerne hevde at det fungerer godt, og godt mulig at det gjør det i det store og det hele, men det gjorde ikke det i mitt tilfelle.

Hei, nå er det slik at det ikke er over 60 dager siden vi innførte prisgaranti, så her må du nok forveksle oss med noen andre. Prisgaranti ble innført 14.2.2016, så det er knappe 4 uker siden. Vi hevder ikke at prisgarantien fungerer, vi garanterer dette. Men som sagt, send kvitteringene til oss så refunderer vi beløpet umiddelbart. Ha en fin dag.
Signatur
   #17
 202     0
Nå er alt utstyret montert, så jeg regner ikke med at dere tar noe tilbake uten emballasjen. Men ja, hvis jeg finner igjen kvitteringene, så kan jeg alltids prøve enda en gang til.
Jeg kan jo muligens begynne å spekulere i dette, hvis jeg er et engangstilfelle, og prisgarantien faktisk er oppriktig, så kan jeg jo begynne å tjene litt penger på dette.

KE
   #18
 3,667     Hordaland     0
Du får sende de to kvitteringer og se hva de gjør så ser vi jo om garantien fungerer. Det som jeg forsøkte å poengtere er at vi som kan ordne oss rabattordninger hos andre burde fått det av Elektroimportøren også, hvis de ønsker at vi skal handel der da. For øyeblikket er de dyrere enn de jeg handler hos og da er det enklest å fortsette å handle der jeg gjør fremfor å handle hos elektroimportøren, kjøre til naboen og få tilbud og dra tilbake til elektroimportøren å få refundert ett mellomlegg.
  (trådstarter)
   #19
 64     0
Du får sende de to kvitteringer og se hva de gjør så ser vi jo om garantien fungerer. Det som jeg forsøkte å poengtere er at vi som kan ordne oss rabattordninger hos andre burde fått det av Elektroimportøren også, hvis de ønsker at vi skal handel der da. For øyeblikket er de dyrere enn de jeg handler hos og da er det enklest å fortsette å handle der jeg gjør fremfor å handle hos elektroimportøren, kjøre til naboen og få tilbud og dra tilbake til elektroimportøren å få refundert ett mellomlegg.

Hei, som det er skrevt i tråden, send forespørselen til kundesenteret så vurderer de gjerne både rabattavtaler og kreditt. Rabatter vurderes da selvfølgelig i forhold til uttak. Og det er ikke mer komplisert enn at dokumenterer du har avtale så vil de nok, av helt praktiske årsaker for prisgarantien, gi deg samme eller bedre vilkår. Ha en fin dag.
Signatur
   #20
 202     0
For min del er det ikke så viktig å få rabatter der. Jeg handler der når ting er på tilbud, ellers handler jeg andre steder hvor jeg får ting billigere. Jeg har ikke tid til å kjøre to ganger rundt for å dokumentere alt jeg skal kjøpe, og så dra tilbake for å kreve mellomlegget tilbake. Blir bare tull. Kjøp der det er billigst med en gang, da slipper man å bruke mye tid på dette. Og for min del,så er det ikke EI, ikke i nærheten på mye av det jeg kjøper mye av. For de som ikke er godt kjente i elektroverden, så har EI et greit utvalg, til greie priser, enkelt og greit.