6,945    7    0  

erfaring med reklamasjon på montering?

 7     norge     0
Jeg har fått montert opp kjøkken og det er gjort veldig dårlig jobb.
Når jeg snakker med Norema sier reklamasjon at jeg må snakke med selger og selger at det er reklamsjon.
Og her står jeg med en stor regning og en elendig jobb. er ikke fornøyd med resultatet.

noen råd til fremgangsmåte?


   #1
 3,109     Norge     0
Dersom du står med en stor rekning, er det berre å la vere å betale den til du vert fornøgd.
  (trådstarter)
   #2
 7     norge     0
desverre så har behandlingen av meg som kunde godt så langt at helt fornøyd blir jeg ikke. Til det har det gått for langt med arrogant og dårlig kundebehandling. Håper jeg liker det til slutt, men ikke til den prisen! og ikke uten å bli behandlet ordentlig.

har fått utsatt betalingen men får ikke spesifisert regning av en eller annen grunn så jeg kan ikke holde tilbake eksakt beløp på det jeg er misfornøyd med.
  (trådstarter)
   #4
 7     norge     0
Takk.

Vi er nok uenige om det. Siden jeg jobber hjemmenifra mener de at jeg ikke kan få komensasjon for tapt arbeidstid. Men når jeg bruker 10 timer på å dokumentere feil og finne ut av ting som selger skulle ha gjort så vli jeg jo ha betalt for den tiden.

   #5
 350     Norge     0
Jeg tror ikke du kan forvente å få betalt for tiden du bruker på å avdekke feil.

Det gjelder vel om man jobber hjemme eller andre steder. I prinsippet så kan du vel jobbe din arbeidsdag, og sjekke kjøkkenet på fritiden. Om kontoret ditt befinner seg i samme bygg er vel ikke relevant.

Hva er du misfornøyd med da? Har du noen bilder du kan dele.

Skjønte ikke setningen i første innlegg? "Når jeg snakker med Norema sier reklamasjon at jeg må snakke med selger og selger at det er reklamsjon. "

Er et slik at du har kjøpt et Noremakjøkken fra en selger som ikke er Norema, men frittstående butikk som fører forskjellige kjøkken, bl.a Norema?

Det er uansett selger som har ansvaret for reklamasjon, han kan ikke sende  deg videre til produsenten.

Kjøper du en kaffemaskin på elkjøp, så må de ta imot dett produktet hvis du reklamerer, de kan ikke sende deg til nescafe som er produsenten.
  (trådstarter)
   #6
 7     norge     0
Ikke fått montert kjøkkenet ferdig enda.
Makan til kundeservice. De lyger meg rett opp i ansiktet og gjør så dårlig jobb at det er en skam.

Hold dere unna.

Synd at det ikke er mulig å heve kjøpet.

Orker ikke å lage mat i et kjøkken som har så dårlig finnish.
   #7
 1,170     Asker     0
I første innlegg skriver du:

"Jeg har fått montert opp kjøkken og det er gjort veldig dårlig jobb."

og i det siste:

"Ikke fått montert kjøkkenet ferdig enda."

Så hva er gjort og hva er feil etter din mening? Bilder sier mer enn tusen ord...
Kanskje det du er misfornøyd med blir rettet opp når alt blir ferdig?