Dette er samme kontakter som VAG har, det er riktig at det er en mothake innan for det firekanta hullet, men den skal ikkje trykkast inn. Det ligger derrimot en liten plastflik med eit firekanta hull som går over mothaken, denne plastfliken er hengsla på eit vippepunkt slik at du skal trykke inn en liten "knapp" på toppen av kontakta, (denne er vekk på denne kontakta), når du trykker inn denne "knappen" vil denne plastfliken løfte seg opp frå mothaka, og du kan dra kontakta ifrå sensoren.
At denne "knappen" er vekk er helt vanlig på denne type kontakter, det som du no må gjøre er å stikke eit lite skrujern inn i hullet frå undersida av kontakta og komme under denne fliken slik at du får løfte den ca 2-3 mm deretter er det berre å riggle litt samtidig som du drar i kontakta (desse kontakten går meget tregt når dei står plassert slik i sand og sølesprut), men dei har pakning innvendig slik at ikkje vatn skal komme til å ødelegge den. Faktisk er desse kontaktene meget bra dersom vi ser bortifrå dette problemet med at denne "knappen" brotner lett av.
Den gamle Bosch kontakta var bedre på det området (den som hadde den stålbøyelen til lås)
Siste redigering: Sunday, September 16, 2012 2:29:48 PM av aktiv
Jeg har hatt skrutrekkere innerst på kontakta på begge sider og forsøkt å benne den ut med så mye kraft jeg tør uten å knekke noe. .
Du skal stikke skrujernet inn der "Bildene viser tydelige spor etter disse forsøkene" men du må presse skrujernet inn mor kroppen/plasten til sensoren slik at du kjem under denne plastfliken som skal vippast opp og i frå sensormothaka (2-3 mm)
Dette er samme kontakter som VAG har, det er riktig at det er en mothake innan for det firekanta hullet, men den skal ikkje trykkast inn. Det ligger derrimot en liten plastflik med eit firekanta hull som går over mothaken, denne plastfliken er hengsla på eit vippepunkt slik at du skal trykke inn en liten "knap" på toppen av kontakta, (denne er vekk på denne kontakta), når du trykker inn denne "kontakta" vil denne plastfliken løfte seg opp frå mothaka, og du kan dra kontakta ifrå sensoren.
At denne "knappe" er vekk er helt vanlig på denne type kontakter, det som du no må gjøre er å stikke eit lite skrujern inn i hullet frå undersida av kontaktaog komm under denne fliken slik at du får løfte den ca 2-3 mm deretter ere det berre p riggle litt samtidig som du drar i kontakta (desse kontakten går meget tregt når dei står plassert slik i sand og søtesprut, mewn dei har pakning innvendig slik at ikkje vatn skal komme til å ødelegge den. Faktisk er desse kontaktene meget bra dersom vi ser bortifrå dette problemet med at denne "knappen" brotner lett av.
Den gamle Bosch kontakta var bedre på det området (den som hadde den stålbøyelen til lås)
Dette er samme kontakter som VAG har, det er riktig at det er en mothake innan for det firekanta hullet, men den skal ikkje trykkast inn. Det ligger derrimot en liten plastflik med eit firekanta hull som går over mothaken, denne plastfliken er hengsla på eit vippepunkt slik at du skal trykke inn en liten "knap" på toppen av kontakta, (denne er vekk på denne kontakta), når du trykker inn denne "kontakta" vil denne plastfliken løfte seg opp frå mothaka, og du kan dra kontakta ifrå sensoren.
At denne "knappe" er vekk er helt vanlig på denne type kontakter, det som du no må gjøre er å stikke eit lite skrujern inn i hullet frå undersida av kontaktaog komm under denne fliken slik at du får løfte den ca 2-3 mm deretter ere det berre p riggle litt samtidig som du drar i kontakta (desse kontakten går meget tregt når dei står plassert slik i sand og søtesprut, mewn dei har pakning innvendig slik at ikkje vatn skal komme til å ødelegge den. Faktisk er desse kontaktene meget bra dersom vi ser bortifrå dette problemet med at denne "knappen" brotner lett av.
Den gamle Bosch kontakta var bedre på det området (den som hadde den stålbøyelen til lås)
Dette er riktig framgangsmåte!
Derfor eg skriver det ;)
har tatt ifrå mange hundre slike kontakter dei siste (ca) 15år.
Tusen takk Aktiv! Nå fikk jeg den av. Riktignok med en sprekk underveis, men det er på den delen som skal byttes så det gjør ingenting. Da gjelder det bare å ikke gjøre samme feilen hos hoggern når jeg skal demontere erstattningsdelen.
Det ligger derrimot en liten plastflik med eit firekanta hull som går over mothaken, denne plastfliken er hengsla på eit vippepunkt slik at du skal trykke inn en liten "knapp" på toppen av kontakta, (denne er vekk på denne kontakta), når du trykker inn denne "knappen" vil denne plastfliken løfte seg opp frå mothaka, og du kan dra kontakta ifrå sensoren.
At denne "knappen" er vekk er helt vanlig på denne type kontakter, det som du no må gjøre er å stikke eit lite skrujern inn i hullet frå undersida av kontakta og komme under denne fliken slik at du får løfte den ca 2-3 mm deretter er det berre å riggle litt samtidig som du drar i kontakta (desse kontakten går meget tregt når dei står plassert slik i sand og sølesprut), men dei har pakning innvendig slik at ikkje vatn skal komme til å ødelegge den. Faktisk er desse kontaktene meget bra dersom vi ser bortifrå dette problemet med at denne "knappen" brotner lett av.
Den gamle Bosch kontakta var bedre på det området (den som hadde den stålbøyelen til lås)
Tovas kontakt er en helt annen type ja.
Du skal stikke skrujernet inn der "Bildene viser tydelige spor etter disse forsøkene" men du må presse skrujernet inn mor kroppen/plasten til sensoren slik at du kjem under denne plastfliken som skal vippast opp og i frå sensormothaka (2-3 mm)
http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1864814&CarReference_ID=7336&CategoryType_ID=1
Dette er riktig framgangsmåte!
Derfor eg skriver det ;)
har tatt ifrå mange hundre slike kontakter dei siste (ca) 15år.
(Tror ikke den var til å vippe ut)