Ok, er vel der av samme grunn men kan avsløre at vi nok kommer til å handle en DS5 i løpet av våren..... Er du der 24. - 25. så får vi vel ta en kort prat?
Siden jeg aldri ble særlig fasinert av bilers evne til å kjøre fort. Når en kjører motorsykkel med 0-200 på under 10 sek og toppfart på 340 km/t og opplever at jævelen drar seg opp på bakhjulet i nærmere 200 km/t så blir ikke bil like spennende etterpå. Siden en bil med de egenskapene koster vanvittig mye penger.
Da er bil mer blitt noe å leke med der det er ufremkommelig. Dyp snø, myr steinrøys etc. En kjenner spenningen når det er så bratt at en må slenge et par sementsekker på fangeren foran for å holde fronten nede. Eller det er så bratt nedover at om en rører på bremsepedalen så kjenner en bakenden gynger opp og ned. Jeg la en flunk ny landcruiser på sida en gang og da fikk jeg mye skryt av materiellansvarlig gitt. Men nå vet jeg hvor mye den tåler sideveis, og det er jaggu utrolig mye.
Ok, er vel der av samme grunn men kan avsløre at vi nok kommer til å handle en DS5 i løpet av våren..... Er du der 24. - 25. så får vi vel ta en kort prat?
Mer enn gjerne.
Er fortsatt meget fasinert av gamle DS, SM, Chapronmodellene, CX og AMI.
Liker engelske biler pga i mine øyne et fantastisk interiør og utseende, tyske sporsbiler fordi kvaliteten er HØY og franske biler for særhet ( i mest positive forstand) og komfort. Men kjører engelsk og tysk til daglig.
Signatur
mvh Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS ) Selger lavenergihus fra Tyskland.
Har spurt i Citroen-miljøet men ikke fått noen tall ennå. Ser en på DS3 så koster den ca 15-20% mere enn C3. Faktisk så har DS3 solgt 30% bedre enn planlagt og det er 60% ikke Citroen-folk som har kjøpt denne. Første halvår er beste salgsnivå noensinne i Citroen sin historie (fra 1919).
Edit: skrivefeil
Siste redigering: Saturday, September 10, 2011 9:31:56 PM av Bidda
Noe spesielt du skal se etter?
Egne prosjektfilmer på YouTube
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Er du der 24. - 25. så får vi vel ta en kort prat?
Egne prosjektfilmer på YouTube
Da er bil mer blitt noe å leke med der det er ufremkommelig. Dyp snø, myr steinrøys etc. En kjenner spenningen når det er så bratt at en må slenge et par sementsekker på fangeren foran for å holde fronten nede. Eller det er så bratt nedover at om en rører på bremsepedalen så kjenner en bakenden gynger opp og ned. Jeg la en flunk ny landcruiser på sida en gang og da fikk jeg mye skryt av materiellansvarlig gitt. Men nå vet jeg hvor mye den tåler sideveis, og det er jaggu utrolig mye.
Mer enn gjerne.
Er fortsatt meget fasinert av gamle DS, SM, Chapronmodellene, CX og AMI.
Liker engelske biler pga i mine øyne et fantastisk interiør og utseende, tyske sporsbiler fordi kvaliteten er HØY og franske biler for særhet ( i mest positive forstand) og komfort. Men kjører engelsk og tysk til daglig.
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Nyt den her!
Egne prosjektfilmer på YouTube
Ser en på DS3 så koster den ca 15-20% mere enn C3.
Faktisk så har DS3 solgt 30% bedre enn planlagt og det er 60% ikke Citroen-folk som har kjøpt denne. Første halvår er beste salgsnivå noensinne i Citroen sin historie (fra 1919).
Edit: skrivefeil
Egne prosjektfilmer på YouTube