S40 ?? Håper virkelig at du har en kjempego grunn til at du vil ha det, det er en billig Volvo "kopi". kjøp heller en V50 som er en "liten" v70. V50 2005-2008 mod koster ca 130 000 ,- fra tyskland.
S40 ?? Håper virkelig at du har en kjempego grunn til at du vil ha det, det er en billig Volvo "kopi". kjøp heller en V50 som er en "liten" v70. V50 2005-2008 mod koster ca 130 000 ,- fra tyskland.
Og S40 er en V50 sedan, så hva var poenget ditt?
S40 er en V40 sedan....
Signatur
Fagutdannet tavlemontør og jobber som tavlebygger. Før var kallenavnet mitt tavlebyggern.
S40 ?? Håper virkelig at du har en kjempego grunn til at du vil ha det, det er en billig Volvo "kopi". kjøp heller en V50 som er en "liten" v70. V50 2005-2008 mod koster ca 130 000 ,- fra tyskland.
Og S40 er en V50 sedan, så hva var poenget ditt?
S40 er en V40 sedan....
Nei. Ikke etter 2005 som det er snakk om her. S40 er en V50 sedan.
Men gått litt bort ifra å importere da tull og tollvesenet sa idag at på litt eldre modeller er co² utslippet sø høyt at avgiftene også blir deretter, så ikke noe å spare på det sier de....
sjekker med lokal volvo forhandler her i bergen som bekrefter det samme...
Så må nok opp i pris ja..... hm.. får fortsette å tråle finn.no ;D
Du bør sjekke hva forskjellen er mellom importert og "norsk" bil. Her er det lurt å gjøre hjemmeleksa si.
Det kan være setevarme, mindre generator/batteri, rustbeskyttelse, reservehjul.... Men også valg gjort av importøren. F.eks. er Alfa Romeo her i landet solgt som "standard" med flere options enn syd i Europa. Og det gjelder ikke bare tilpasninger til kaldt klima.
På noen biler er det lite som skiller. På andre er det mye. Så sjekk "option lista" nøye. Det betyr endel også når du skal videreselge den.
Jeg vet lite om alternativ fortolling på nyere biler. Men eldre biler med mye (bensin)motor og utstyr kommer ofte godt ut av det. Spesiellt litt "odde" biler. Og for 130´ hvorfor ikke en eldre velpleid bil i sistnevnte kategori?
Signatur
Det er ikke noe som er umulig. Det er bare en mulighet til å lære noe nytt.
Jeg kjenner noen som har hatt V40er, og de var absolutt ikke feilfri og hadde dyre reparasjoner. At de var basert på Carisma var vel ikke noe pluss heller, da det er en utrolig kjip bil. Det kan hende de har bedret bilene siden den gang. Ingen jeg kjenner har hatt en slik Volvo etter de erfaringene.
Og S40 er en V50 sedan, så hva var poenget ditt?
S40 er en V40 sedan....
Før var kallenavnet mitt tavlebyggern.
Nei. Ikke etter 2005 som det er snakk om her. S40 er en V50 sedan.
Ikke bare nytt karosseri,men en ny generasjon og den er sedanversjonen av V50.
http://no.wikipedia.org/wiki/Volvo_V50
Vel volvo s40 blir det nok uansett på oss.....
Men gått litt bort ifra å importere da tull og tollvesenet sa idag at på litt eldre modeller er co² utslippet sø høyt at avgiftene også blir deretter, så ikke noe å spare på det sier de....
sjekker med lokal volvo forhandler her i bergen som bekrefter det samme...
Så må nok opp i pris ja..... hm.. får fortsette å tråle finn.no ;D
Galácticos!
Det kan være setevarme, mindre generator/batteri, rustbeskyttelse, reservehjul.... Men også valg gjort av importøren. F.eks. er Alfa Romeo her i landet solgt som "standard" med flere options enn syd i Europa. Og det gjelder ikke bare tilpasninger til kaldt klima.
På noen biler er det lite som skiller. På andre er det mye. Så sjekk "option lista" nøye. Det betyr endel også når du skal videreselge den.
Jeg vet lite om alternativ fortolling på nyere biler. Men eldre biler med mye (bensin)motor og utstyr kommer ofte godt ut av det. Spesiellt litt "odde" biler. Og for 130´ hvorfor ikke en eldre velpleid bil i sistnevnte kategori?
Er S40en skikkelig bra bil?
Jeg kjenner noen som har hatt V40er, og de var absolutt ikke feilfri og hadde dyre reparasjoner. At de var basert på Carisma var vel ikke noe pluss heller, da det er en utrolig kjip bil. Det kan hende de har bedret bilene siden den gang. Ingen jeg kjenner har hatt en slik Volvo etter de erfaringene.