Det er ganske vanlig med "flatt" baksete i midten. Jeg har det i min gamle Mercedes nesten-e-klasse, og den opplevdes helt uproblematisk for 3 relativt røslige amerikanere på sightseeing rundt i norge en drøy ukes tid.
Man sklir jo ikke akkurat ut av setet når det sitter en på hver side.
Hvis "alle" gjør det sånn, så vil jeg tro det er en grunn til det.
Signatur
Prøver å gjøre det skikkelig med en gang. Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Kollega har hatt passat med DSG noen år, og girkassa er vel nesten det eneste som har fungert hele tida.
Signatur
Prøver å gjøre det skikkelig med en gang. Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Han kan ikkje har kjørt den så mykje når automatkassa er det einaste som virker... Hadde motoren virka hadde nok DSG kassa svikta. Beklager, har ein djup og inderlig aversjon mot alt som er produsert av VW....
Har 3 unger i barnesete i 2.seterad. S-Max har god plass, men helt enig i at jeg aldri ville valgt denne bilen om det ikke var av praktiske hensyn. Touran\Mazda5 var det ikke plass til mine 3 barneseter i 2. seterad for de som er interresert i sammenligningen mot de.
Beklager, har ein djup og inderlig aversjon mot alt som er produsert av VW....
Jeg har hatt og har en del VW produkter. Low tech greiene har fungert utrolig bra. Når ting blir avansert ryker det ofte. Problemet er at jeg ikke har funnet noe alternativ til VW som er bedre. (for meg)
Jeg har hatt og har en del VW produkter. Low tech greiene har fungert utrolig bra. Når ting blir avansert ryker det ofte. Problemet er at jeg ikke har funnet noe alternativ til VW som er bedre. (for meg)
Nå er vel min aversjon mest subjektiv, men det er nok ofte ny teknikk som ryk ja, og når det koster sjel og skjorte å sette bilen på verksted (Audi tar opptil kr. 2500 pr. time på verksted....), så skyr ein slikt. Det blir nok ein enkel bil neste gang også med minst mulig dill.
Mulig at DSG hadde noen barnesykdommer, men når det virker er det helt genialt å kjøre med. Nå har det dog gått en del år, og Ford (og andre) har vel noe tilsvarende (Powershift?) som kanskje har blitt like bra?
Jeg har for så vidt også en aversjon mot VW, men det skyldes i all hovedsak forhandlerapparatet en må forholde seg til ved garantisaker osv. Selve bilene liker jeg designet og løsningene på.
Forhandleren tror jeg jeg ikke skal skrive så mye om. Jeg har helt sluttet å benytte dem etter en del kjedelige episoder. De tar seg dessuten alt for godt betalt for den jobben de gjør.
Passaten vi har fra ca 2000 er ihvertfall ikke en kvalitetsbil, greit den har gått 250 000, men ingen av de andre VWbilene vi har hatt har hatt noe særlig tull ved 250, da var de knapt innkjørte.
Man sklir jo ikke akkurat ut av setet når det sitter en på hver side.
Hvis "alle" gjør det sånn, så vil jeg tro det er en grunn til det.
Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Hadde motoren virka hadde nok DSG kassa svikta.
Beklager, har ein djup og inderlig aversjon mot alt som er produsert av VW....
Jeg har hatt og har en del VW produkter. Low tech greiene har fungert utrolig bra. Når ting blir avansert ryker det ofte. Problemet er at jeg ikke har funnet noe alternativ til VW som er bedre. (for meg)
De er under sete, når man tar opp sete for å komme seg bak.
Nå er vel min aversjon mest subjektiv, men det er nok ofte ny teknikk som ryk ja, og når det koster sjel og skjorte å sette bilen på verksted (Audi tar opptil kr. 2500 pr. time på verksted....), så skyr ein slikt.
Det blir nok ein enkel bil neste gang også med minst mulig dill.
Jeg har for så vidt også en aversjon mot VW, men det skyldes i all hovedsak forhandlerapparatet en må forholde seg til ved garantisaker osv. Selve bilene liker jeg designet og løsningene på.
- Baderomsbloggen min
....
...
...
Passaten vi har fra ca 2000 er ihvertfall ikke en kvalitetsbil, greit den har gått 250 000, men ingen av de andre VWbilene vi har hatt har hatt noe særlig tull ved 250, da var de knapt innkjørte.