#11
 273     0
Jeg har som erfaring at det lønner seg å velge den du har best dekning med, og deretter få de til å justere ned prisene ved å si at du bytter leverandør pga. pris. De er ganske villige til å gå ned i pris for å beholde kunder.

   #12
 2,978     Vestlandet     0
Eg skofta frå Onecall til Hellobpå min og fruen sin mobil. Dette pga usemd med Onecall.

Har 1gb på min og 3gb på fruen sin. Det er om lag same pris (350kr) som for 1gb på begge hjå Onecall.

Mi korte erfaring med Hello er at forbruk over inkludert mengde data er svindyrt. Varslinga frå Hello er så godt som ikkje eksisterande. Så her må ein passa godt på sjølv.
Signatur
   #13
 5,111     Sørnorge     0
Mi korte erfaring med Hello er at forbruk over inkludert mengde data er svindyrt. Varslinga frå Hello er så godt som ikkje eksisterande. Så her må ein passa godt på sjølv.

Dette passer med erfaringene som sto på bytt.no. Videre sa erfaringene at Hellos app og 'mine sider' ikke opplyste riktig forbruk - ei heller samme forbruk. Hvordan skal man da passe på?
  (trådstarter)
   #14
 6,009     Finnmark     0
Problem med dagens smartmobiler er at de nesten hver dag krever oppdatering av noe......... Vi har prøvd å justere slik at det kun gjelder når det er wifi tilkobling..
Signatur
  (trådstarter)
   #15
 6,009     Finnmark     0
Mi korte erfaring med Hello er at forbruk over inkludert mengde data er svindyrt. Varslinga frå Hello er så godt som ikkje eksisterande. Så her må ein passa godt på sjølv.

Dette passer med erfaringene som sto på bytt.no. Videre sa erfaringene at Hellos app og 'mine sider' ikke opplyste riktig forbruk - ei heller samme forbruk. Hvordan skal man da passe på?

10 brukererfaringer......???
Signatur
  (trådstarter)
   #16
 6,009     Finnmark     0
Vi har bytta til Hello nå....
Men trikset med å få billigere abonnement er å "bytte" leverandør, og vente til eksisterende gir et bedre tilbud......
Telenor har ringt og tilbydd gull og grønne skoger...... Men Hello er i utgangspunktet billigere......og fra neste år må alle operatører ha fri roaming i Europa.

Har ringt kundetelefon til Hello, og de har ringt meg tilbake i løpet av 30 minutter....
Fikk ett spesielt problem med sim kort: Gamle Sony Ericsson w595(ekstramobil) må ha "gammeldags" sim med større chip...... Men det får vi ettersendt
Må bare følge med dataforbruk bedre nå..... 😀😀
Signatur
   #17
 567     bare ett av gangen, helst     2
Bra du ikke gikk for Talkmore. De sperret abonnementet mitt en gang fordi de ikke hadde fått betalt ... noe som ville ha vært forståelig, om de hadde ventet til etter forfall.

   #18
 705     0
Jeg byttet nettopp fra telenor til onecall. Nå har jeg 3g hjemme (kun edge før) generelt opplever jeg bedre dekning, og ikke slår jeg over på svensk operatør i tide og utide heller (bor 2km fra svenskegrensen)
  (trådstarter)
   #19
 6,009     Finnmark     0
Jeg byttet nettopp fra telenor til onecall. Nå har jeg 3g hjemme (kun edge før) generelt opplever jeg bedre dekning, og ikke slår jeg over på svensk operatør i tide og utide heller (bor 2km fra svenskegrensen)

Vi er nødt å bruke Telenors nett...... Pga dekning der min mor bor..
Signatur
   #20
 5,111     Sørnorge     0
@Finnmark
Rapporter gjerne tilbake om databruken på regningen har gjort seg noen hopp. Jeg skygget unna Hello basert på de leste erfaringene.
Siste redigering: Thursday, August 11, 2016 9:59:55 AM av petterg