Fekk pris på ein ny standard dobbelsidig grenreol som passar men den kostar rundt 12000,- inkl. mva.... ny komplett stillashenger koster kr. 13000,- Sjekker nå etter brukte.
Jeg ville ikke brukt tid på å laget noe reol-system. Du må få lasset så lavt som mulig. Kan du ikke bare lage kasser det passer i? De greiene du går på i midten, stenderne på ene siden og alt annet som låsestag på andre siden.
Så har du plass til en liten rotekasse også.
Ikke kast bort masse tid på å lage noe som herjer med stabiliteten til hengeren, samt tar en masse nyttelass fra hengeren. En slik reol som ble linket til veier like mye, om ikke mer enn glassfiberhuset til en hestehenger.
Poenget med eit slik reolsystem er ein kan ta ut noko av kvar type uten at ein noko ein ikkje skal ha ligg å toppen. Har kjørt stillas på vanlig henger i 10 år så nå vil eg ha skikkeleg henger for dette.
Så tungt vert det vel ikkje, sveiser eg det i 50x50x3 firkantrør veg dette 3 kg pr. lm, og ca 15 kjem ein opp i 60-70 kg + noko kasser og diverse. Tipper hestekassen med bunn i hengeren i dag veg 2-300 kg. Egenvekta er 600 kg, og tilsvarende varehengere veg under 350 kg.
Litt for gale å kappe den opp, hadde vore perfekt MC og ATV tilhenger dette.
Må ha nokre ny dekk til tilhengeren og da heilårsdekk. Utfra det eg har forstått kan ein gjera nesten kva ein vil med ein tilhenger så lenge ikkje dekka stikk utanfor og heldt lastekrava og mønsterdybde. 5,6x13 står det i vongkortet, dette er vel 155 , er iallefall det som står på meiner eg. Det er vel stort sett 4x100 boltsirkel som står på tilhengere, men innpress & hub må vel sjekkes?
Lastindeks 4 står det, nokon som veit kva det betyr i dagens lastindekser?
Vil tru Li står for 4 lag, på gamle radialdekk var dette brukt istaden for den load indexen vi kjenner i dag, kor mykkje eit firelags dekk tåler avhenger sjølvsagtb etter dimmensjonen. Dette finner man forøvrig i S.T.R.O boka.
http://www.mamut.net/reolteknikk/
Disse har vi handlet endel brukt av på jobb, verdt en sjekk i allefall.
Kan du ikke bare lage kasser det passer i? De greiene du går på i midten, stenderne på ene siden og alt annet som låsestag på andre siden.
Så har du plass til en liten rotekasse også.
Ikke kast bort masse tid på å lage noe som herjer med stabiliteten til hengeren, samt tar en masse nyttelass fra hengeren. En slik reol som ble linket til veier like mye, om ikke mer enn glassfiberhuset til en hestehenger.
Det enkle er ofte det beste.
Så tungt vert det vel ikkje, sveiser eg det i 50x50x3 firkantrør veg dette 3 kg pr. lm, og ca 15 kjem ein opp i 60-70 kg + noko kasser og diverse.
Tipper hestekassen med bunn i hengeren i dag veg 2-300 kg. Egenvekta er 600 kg, og tilsvarende varehengere veg under 350 kg.
Litt for gale å kappe den opp, hadde vore perfekt MC og ATV tilhenger dette.
5,6x13 står det i vongkortet, dette er vel 155 , er iallefall det som står på meiner eg.
Det er vel stort sett 4x100 boltsirkel som står på tilhengere, men innpress & hub må vel sjekkes?
Lastindeks 4 står det, nokon som veit kva det betyr i dagens lastindekser?
Ang. dekk: pass på load index! http://www.dekkimportorene.no/belastningstabell.html
Dette finner man forøvrig i S.T.R.O boka.
Dette er bibelen innen dekk og felg.
http://www.stro.se/noindex.htm
http://www.nbf.no/article.php?articleID=135&categoryID=143