Hva med f.eks en kontaktfeil fra fabrikk som reagerer på luftfuktighet?
Er den fuktskadet da sier du? (det må jo vann til..)
Ingen "kontaktfeil" utvikler seg slik med mindre det er flytende vann tilstede. Det er fakta.
En mulig årsak kan være lekkasje av batterielektrolytt. Men det burde verkstedet oppdaget.
Synes ikke du skal være så påståelig i denne saken. Hadde du solgt denne telefonen brukt og fått den tilbake av kjøper når USB kontakten ser ut som en fiskebolle, hadde du tatt den tilbake da?
Fakta:
1. Substans i USB kontakt som ingen vedkjenner seg.
= God grunn til å være skeptisk med "muffens" som konklusjon.
Jamen hvis det er så enkelt som du sier så skal det jo ikke være noe problem for verkstedet å bevise dette for meg da, så da trenger du ikke å bekymre deg for det.
Og om jeg ikke skal være påståelig når jeg er uenig i en servicekonklusjon, mener du jeg skal stå med lua i handa og spørre så pent om de ikke vær så snill kunne sjekke ut om det kanskje var en ørliten mulighet for en feil en gang til? Er det sånt man pleier å komme noen vei med?
Også fakta: Jeg har ikke utsatt mobilen min for uregelmessig fukt
Om jeg og du er uenig og du ikke tror på meg er helt greit, jeg forstår godt hva du mener. Verkstedet har sin fulle rett til å stille spørsmål på mine fakta. Det er bare synd du ikke klarer å sette deg inn i saken fra min side, ikke alle som skriver noe på nettet lyver hele tiden, og å bli beskyldt for å drive med svindel oppleves som utrivelig.
Kan du svare på hvorfor det er korrodert i USB kontakten?
Den gjør ikke det uten uten grunn. Alle med litt teknisk kunnskap forstår det.
Faktum at det ER der, om du vil eller ei. Og verkstedet trekker sin logiske konklusjon.
Telefonen er skadet med en skade som er synlig for det nakne øyet. Du ønsker ny telefon fordi telefonen har fått noe på seg som "egentlig ikke er ditt problem?"
Dette blir bare for dumt. Kjøp deg en ny telefon og hold den unna ostepoppen ;D
Nei jeg kan ikke det, jeg kan bare svare deg at ved innlevering så var det ingenting i USBporten.
Jeg trenger heller ikke å svare på hvorfor det er der, ettersom det ikke er JEG som har bevisbyrden.
Hvorfor skal jeg kaste bort 4000 kroner når jeg ikke har hatt mobilen min i nærheten av fukt? Om det er så utrolig lite penger så kan jo du kanskje handle en å sende til meg.
Som sagt så skrev verkstedet i kommentaren sin at de IKKE visste når, hvordan, eller hvorfor det var slik som det var i USBporten, men at de på generelt grunnlag ikke fikk lov av Samsung sentralt til å reparere mobiler med slike skader. Du mener tydligvis at etter en slik kommentar( hvor verkstedet etter mitt skjønn har innrømmet at de ikke kan bevise at jeg har skadet telefonen) så skal jeg bare droppe hele greia?
I den kommentaren har jo verkstedet uttalt at de ikke har peiling selv på hva som forårsaket skaden, og hvordan.
Lå ikke merke til at du hadde bruk edit'en før jeg svarte.. Snedig at du skal mene denne skaden er synlig for det blotte øye når du et par innlegg lenger opp mener den er nærmest umulig å se. Om dette er en skade som skal være sylig for det blotte øye som du sier, så er jo saken ganske grei da, ettersom det er registrert "ingen synlig skade" på den ved innlevering:)
Du må for all del ikke tro at jeg baserer livet mitt på om jeg vinner fram i denne saken eller ikke, men når jeg har meeeget god samvittighet for at jeg ikk har gjort noe uregelmessig med mobilen, så er det ikke bare bare å godta en servicekonklusjon man er uenig i, spess ikke når verkstedet ikke kan forklare det selv engang.
I den kommentaren har jo verkstedet uttalt at de ikke har peiling selv på hva som forårsaket skaden, og hvordan.
Det i seg selv er jo ikke akkurat ugunstig for saken din.
Hondaen: Det er faktisk mulig at dette har skjedd etter innlevering. Jeg vet godt at jeg også ville hatt mine tanker om hvem som hadde forårsaket skaden dersom jeg satt på verkstedet, men det er faktisk mulig at kunden er uskyldig.
Er den fuktskadet da sier du? (det må jo vann til..)
Ingen "kontaktfeil" utvikler seg slik med mindre det er flytende vann tilstede. Det er fakta.
En mulig årsak kan være lekkasje av batterielektrolytt. Men det burde verkstedet oppdaget.
Synes ikke du skal være så påståelig i denne saken. Hadde du solgt denne telefonen brukt og fått den tilbake av kjøper når USB kontakten ser ut som en fiskebolle, hadde du tatt den tilbake da?
Fakta:
1. Substans i USB kontakt som ingen vedkjenner seg.
= God grunn til å være skeptisk med "muffens" som konklusjon.
Og om jeg ikke skal være påståelig når jeg er uenig i en servicekonklusjon, mener du jeg skal stå med lua i handa og spørre så pent om de ikke vær så snill kunne sjekke ut om det kanskje var en ørliten mulighet for en feil en gang til? Er det sånt man pleier å komme noen vei med?
Også fakta:
Jeg har ikke utsatt mobilen min for uregelmessig fukt
Om jeg og du er uenig og du ikke tror på meg er helt greit, jeg forstår godt hva du mener. Verkstedet har sin fulle rett til å stille spørsmål på mine fakta. Det er bare synd du ikke klarer å sette deg inn i saken fra min side, ikke alle som skriver noe på nettet lyver hele tiden, og å bli beskyldt for å drive med svindel oppleves som utrivelig.
Den gjør ikke det uten uten grunn. Alle med litt teknisk kunnskap forstår det.
Faktum at det ER der, om du vil eller ei. Og verkstedet trekker sin logiske konklusjon.
Telefonen er skadet med en skade som er synlig for det nakne øyet. Du ønsker ny telefon fordi telefonen
har fått noe på seg som "egentlig ikke er ditt problem?"
Dette blir bare for dumt. Kjøp deg en ny telefon og hold den unna ostepoppen ;D
Jeg trenger heller ikke å svare på hvorfor det er der, ettersom det ikke er JEG som har bevisbyrden.
Hvorfor skal jeg kaste bort 4000 kroner når jeg ikke har hatt mobilen min i nærheten av fukt? Om det er så utrolig lite penger så kan jo du kanskje handle en å sende til meg.
Som sagt så skrev verkstedet i kommentaren sin at de IKKE visste når, hvordan, eller hvorfor det var slik som det var i USBporten, men at de på generelt grunnlag ikke fikk lov av Samsung sentralt til å reparere mobiler med slike skader. Du mener tydligvis at etter en slik kommentar( hvor verkstedet etter mitt skjønn har innrømmet at de ikke kan bevise at jeg har skadet telefonen) så skal jeg bare droppe hele greia?
I den kommentaren har jo verkstedet uttalt at de ikke har peiling selv på hva som forårsaket skaden, og hvordan.
Snedig at du skal mene denne skaden er synlig for det blotte øye når du et par innlegg lenger opp mener den er nærmest umulig å se.
Om dette er en skade som skal være sylig for det blotte øye som du sier, så er jo saken ganske grei da, ettersom det er registrert "ingen synlig skade" på den ved innlevering:)
Du må for all del ikke tro at jeg baserer livet mitt på om jeg vinner fram i denne saken eller ikke, men når jeg har meeeget god samvittighet for at jeg ikk har gjort noe uregelmessig med mobilen, så er det ikke bare bare å godta en servicekonklusjon man er uenig i, spess ikke når verkstedet ikke kan forklare det selv engang.
Det i seg selv er jo ikke akkurat ugunstig for saken din.
Hondaen: Det er faktisk mulig at dette har skjedd etter innlevering. Jeg vet godt at jeg også ville hatt mine tanker om hvem som hadde forårsaket skaden dersom jeg satt på verkstedet, men det er faktisk mulig at kunden er uskyldig.