Merk at dokumenter som kontrakter, tilbud og brev fra advokat noen ganger regnes som åndsverk. Posting av slikt innhold kan komme i konflikt med opphavsretten, hvilket kan medføre sletting.
Jeg fikk faktisk forespørsel fra Dinas her om dagen da jeg la ut et anbud om rørlegger. Kom på at jeg hadde lest negativt om de her inne tidligere. Glad jeg styrte unna!
Har vært i kontakt med cellan. Vedkommende har tilknytning til Dinas Boligservice.
Vi har også mottatt krav om at denne tråden slettes. Dette kravet har vi ingen planer om å etterkomme.
Huff! Enda et firma som ikke har forstått hvordan de skal bruke internett eller behandle kunder. Dette er å drite i eget reir.
Stå på videre Dinas Boligservice!
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Da eier av badet klaget på kvaliteten på arbeidet ble han truet med inkasso osv. og betalte.
Dersom påstandene medfører riktighet, mener jeg at eier av badet har gjort en feil. Eier skulle ha bestridt kravet og evt. tatt et møte i forliksrådet. Ved å betale kravet gir badets eier selger medhold, i alle fall inntil videre.
Som andre har påpekt, eier kan godt legge ut bilder av badet på dette forumet for å få vurdert arbeidet. Og det er slettes ikke for å sent å ta ut forliksklage.
Det eneste vi har å forholde oss til er denne beskrivelsen: "For det første ser fliseleggingen ikke ut. Inndeling av fliser er noe av det værste jeg har sett." En subjekt vurdering gjort av Hans9001. Hans er imidlertid en svært aktiv deltaker og de fleste har tillit til hans beskrivelser, inklusive meg.
Det at en ansatt eller eier av Dinas boligservice opptrer som tilfreds kunde viser ikke annet enn at han er klønete og at det kan stilles spørsmål ved hans troverdighet. Dette har skjedd før i lignende tråder og kommer sannsynligvis til å skje igjen.
Eier av badet ønsker åpenbart ikke å forfølge saken. Jeg håper imidlertid at badets eier får vurdert arbeidet av takstmann, evt. legger ut bilder her sammen med en beskrivelse av inngått avtale, for å undersøke muligheten for erstatning fra Dinas boligservice.
Jeg synes det var riktig av Hans9001 å komme med denne advarselen.
Jeg synes det var riktig av Hans9001 å komme med denne advarselen.
Støttes og konstanterer at de andre sidene som gir anbefalinger av fagfolk er fulle av faktafeil. De sletter også eventuelle negative tilbakemeldinger, av den tåpelige årsak at firmaene selv betaler for å få skryt.
Eksempel kan være www.godtjobba.no. Som forbruker å gjøre research for å sjekke referanser på håndverkere blir umulig. Derfor er det prisverdig at det finnes sider som byggebolig.no (hvor også omtale som ikke nødvendigvis er like bra blir stående).
Adminstrator; all ære for god moderering!
Signatur
Ethvert boligkjøp medfører bratt lærekurve om bygningsoppføring.
Vi har selv opplevd dårlig utført arbeid på oppussingen av huset vårt av et byggmesterfirma og blir sikkert å kontakte forbrukerombudet eller noe. Har hadt en annen byggmester innom for å se på arbeidet som er gjort og han bare ristet på hodet... Kjedelig når sånt skjer >
www.proff.no
www.purehelp.no
Da kan man finne forbindelser mellom ulike firma/personer
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Vedkommende har tilknytning til Dinas Boligservice.
Vi har også mottatt krav om at denne tråden slettes.
Dette kravet har vi ingen planer om å etterkomme.
Innhold som ikke er i strid med brukerbetingelsene slettes normalt kun etter rettslig pålegg.
Brukerbetingelsene kan leses her.
Merk at dokumenter som kontrakter, tilbud og brev fra advokat noen ganger regnes som åndsverk.
Posting av slikt innhold kan komme i konflikt med opphavsretten, hvilket kan medføre sletting.
Administratoren på ByggeBolig.no
Hvis de order opp og unskylder seg til de de har laget problemer for skal jeg skrive noe fint om dem...
Jeg fikk faktisk forespørsel fra Dinas her om dagen da jeg la ut et anbud om rørlegger. Kom på at jeg hadde lest negativt om de her inne tidligere. Glad jeg styrte unna!
Enda et firma som ikke har forstått hvordan de skal bruke internett eller behandle kunder. Dette er å drite i eget reir.
Stå på videre Dinas Boligservice!
- Baderomsbloggen min
....
...
...
Dersom påstandene medfører riktighet, mener jeg at eier av badet har gjort en feil. Eier skulle ha bestridt kravet og evt. tatt et møte i forliksrådet. Ved å betale kravet gir badets eier selger medhold, i alle fall inntil videre.
Som andre har påpekt, eier kan godt legge ut bilder av badet på dette forumet for å få vurdert arbeidet. Og det er slettes ikke for å sent å ta ut forliksklage.
Det eneste vi har å forholde oss til er denne beskrivelsen: "For det første ser fliseleggingen ikke ut. Inndeling av fliser er noe av det værste jeg har sett." En subjekt vurdering gjort av Hans9001. Hans er imidlertid en svært aktiv deltaker og de fleste har tillit til hans beskrivelser, inklusive meg.
Det at en ansatt eller eier av Dinas boligservice opptrer som tilfreds kunde viser ikke annet enn at han er klønete og at det kan stilles spørsmål ved hans troverdighet. Dette har skjedd før i lignende tråder og kommer sannsynligvis til å skje igjen.
Eier av badet ønsker åpenbart ikke å forfølge saken. Jeg håper imidlertid at badets eier får vurdert arbeidet av takstmann, evt. legger ut bilder her sammen med en beskrivelse av inngått avtale, for å undersøke muligheten for erstatning fra Dinas boligservice.
Jeg synes det var riktig av Hans9001 å komme med denne advarselen.
Støttes og konstanterer at de andre sidene som gir anbefalinger av fagfolk er fulle av faktafeil. De sletter også eventuelle negative tilbakemeldinger, av den tåpelige årsak at firmaene selv betaler for å få skryt.
Eksempel kan være www.godtjobba.no. Som forbruker å gjøre research for å sjekke referanser på håndverkere blir umulig. Derfor er det prisverdig at det finnes sider som byggebolig.no (hvor også omtale som ikke nødvendigvis er like bra blir stående).
Adminstrator; all ære for god moderering!