Monter har jeg ikke i nærheten, så det er uaktuelt. Får nok lånt meg en sag hvis det kniper om, men synes uansett at det er for drøyt å vente i 2 måneder på rep av sagen..
Dette er jo helt uholdbart. Har du gått til sjefen i butikken? Dette må jo være pinlig, og en med litt myndighet burde kunne skjære igjennom å løse dette på stående fot.
Har selv hatt god erfaring med å "løfte det opp" til daglig leder etter at tålmodigheten tok slutt (annen type sak, men hos byggevarekjede). Daglig leder tok en kostnad på 16000,- ca 30 sekunder etter at jeg hadde forklart hva jeg slet av feilleveranser og kostnader knyttet til dette).
Signatur
Amatør med økende/stor interesse for verktøy, og finsnekring/møbelsnekring.
Skal ringe de i morgen å gi uttrykk for at dette er uakseptabelt. Så får jeg høre hva de sier.. Det som også er rart i mine øyne er at Bosch kundeservice ikke har svart på noen av mine 3 henvendelser på mail i denne perioden!
.........men nå er jo ikke alle butikker like oppegående når det gjelder kundeservice
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Har selv hatt god erfaring med å "løfte det opp" til daglig leder etter at tålmodigheten tok slutt (annen type sak, men hos byggevarekjede). Daglig leder tok en kostnad på 16000,- ca 30 sekunder etter at jeg hadde forklart hva jeg slet av feilleveranser og kostnader knyttet til dette).