Og da burde forhandler som cheffen sier beklaget og gitt deg en ny sag. Er vel ikke så liten omsetning i "sjappa" at dette er annet en småpenger. Fe har for lengst passert grensen for hva som er uakseptabel kundebehandlig.
Jeg hadde mailet linken til denne tråden til en leder i Bosch. De er nok ikke spesielt glade for å fremstå som dette.
Signatur
Amatør med økende/stor interesse for verktøy, og finsnekring/møbelsnekring.
Det blir vel litt i overkant å dra inn TV2 hjelper deg for en sag til 5000,- Det jeg reagerte mest på i dag var egentlig kundeservice sin "likegyldighet" til at forhandler hadde sittet med saga i 6 uker før de sendte den! I følge damen på kundeservice var normal tid for slike saker ca 2 uker!
Oppringt av verksted og informert om a de hadde mottatt sagen 29/9. De skulle prøve å få sett på sagen i neste uke! Link til denne tråden er sendt til Bosch kundeservice, men de har ikke svart på mine 2 forrige mailer, så har ingen store håp om svar nå heller!
Blir litt oppdateringer her, så hvis det blir for mye så beklager jeg det.. Fikk svar på mail fra kundeservice, men de kunne egentlig ikke gjøre noe mer enn å beklage å snakke med verkstedet. Spurte rett ut om ikke dette kunne løses med en erstatningssag, men dette kunne ikke de gjøre, men forhandler måtte gjøre dette. Forhandler sier de ikke kan gjøre noe uten beskjed fra Bosch! Jeg går uansett minimum 10-12 nye dager i vente uten sag..
Det går helt fint. Får håpe det løser seg for deg snart. Hvor i landet er det denne forhandleren holder til da?, slik at vi på byggebolig kan unngå å handle der.
Når og hvis du får sagen tilbake, er det et produkt som det har blitt forsøkt reparert flere ganger, og ingen garanti at det vil skje igjen.
Holder til i Finnmark.. Har sendt link til denne tråden til Regionsjef Nord i Bygger'n, så får vi se.. Mulig jeg overreagerer nå, men jeg er så forbannet og frustrert nå..
Byggebolig på Facebook |
Jeg hadde mailet linken til denne tråden til en leder i Bosch. De er nok ikke spesielt glade for å fremstå som dette.
Hvilket sted holder denne forhandleren til?........så jeg ikke slumper å handle der
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Det jeg reagerte mest på i dag var egentlig kundeservice sin "likegyldighet" til at forhandler hadde sittet med saga i 6 uker før de sendte den! I følge damen på kundeservice var normal tid for slike saker ca 2 uker!
Fikk svar på mail fra kundeservice, men de kunne egentlig ikke gjøre noe mer enn å beklage å snakke med verkstedet. Spurte rett ut om ikke dette kunne løses med en erstatningssag, men dette kunne ikke de gjøre, men forhandler måtte gjøre dette. Forhandler sier de ikke kan gjøre noe uten beskjed fra Bosch!
Jeg går uansett minimum 10-12 nye dager i vente uten sag..
Når og hvis du får sagen tilbake, er det et produkt som det har blitt forsøkt reparert flere ganger, og ingen garanti at det vil skje igjen.