Så lenge man gir en ny person som ikke har hatt noe med saken en mulighet til å ordne opp, og er nogenlunde høflig så er ikke dette over streken i det hele tatt.
Regner med at den personen følger denne tråden. Så da er jo rett og slett oppfordringen å ringe deg opp personlig så fort som mulig og beklage og si at du kan komme å hente en ny sag. Så kan de reparere den andre og selge den til redusert pris, og har strengt tatt knapt hatt ett utlegg i det hele tatt. Så mye surr som dette kan man ikke tillate seg ovenfor en kunde.
Signatur
Amatør med økende/stor interesse for verktøy, og finsnekring/møbelsnekring.
Den ansvarsfraskrivelsen visse butikker gjør, kan de bare slutte med. Du som kunde har handlet av dem. Så dine krav er direkte til dem. Det spiller liten rolle hva deres leverandør foretar seg. De må forholde seg til det du har krav på.
Dette er også en relativt rimelig vare. Bytte en sag er ikke så stor kostnad. Trekk fra moms og avanse, så er det ikke snakk om allverdens. Nå har de jo og hatt mulighet til å fikse den før.
Jeg håper saken løser seg snart. For dette her virker bare useriøst fra forhandler osv. Merker jeg blir irritert på dine vegne, når en ting som dette kunne vært løst for lenge siden mye enklere.
Her er en Xl-bygg også, men jeg er jo litt "låst" til Bygger'n siden jeg har kjøpt saga der.. Hadde jeg hatt økonomi til det så ville jeg kjøpt ny sag der og bedt Bygger'n dra dit peppern gror. Når de enda ikke viser noen vilje til og ordne opp annet enn å si at de skal sjekke opp og purre på verksted så kommer jeg ingen vei.. Har ellers vært veldig fornøyd med Bygger'n og hatt et veldig godt forhold til de med veldig god service, men nå skuffer de noe voldsomt.. Er fortsatt litt sjokkert over Bosch sin passivitet i grunn. Skulle tro de var mer "streng" overfor forhandlerne, men de ville ikke ta en telefon dit engang!
Skjønner enda ikke at ingen vil hjelpe deg, verken forhandler eller Bosch..... Om du er god kunde, så kan du jo si at du avslutter kundeforholdet ???
BYGGERN butikken du er kunde hos er akkurat oppkjøpt og har nye eiere? Ta kontakt med dem...... Samme butikk er ikke akkurat kjent for god kundeservice..........og har dessverre samme daglig leder som før > >:(
Signatur
"Den viktigste livsvisdom må vi oppdage med våre egne øyne" (Nansen)
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode (gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Fikk svar fra Direktør for region nord. Han tar saken med selger i morgen, å regner med det ordner seg!
Fint, ellers er det bare å legge det ut på FB ;)
Som digresjon kan jeg nevne at denne butikken klagde( ikke støttet lokale bedrifter) på at kunder kjørte til Finland for å handle byggvarer; men selv handler billigere snøscooterdeler o.l i Finland...........
Signatur
"Den viktigste livsvisdom må vi oppdage med våre egne øyne" (Nansen)
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode (gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Regner med at den personen følger denne tråden. Så da er jo rett og slett oppfordringen å ringe deg opp personlig så fort som mulig og beklage og si at du kan komme å hente en ny sag. Så kan de reparere den andre og selge den til redusert pris, og har strengt tatt knapt hatt ett utlegg i det hele tatt. Så mye surr som dette kan man ikke tillate seg ovenfor en kunde.
Dette er også en relativt rimelig vare. Bytte en sag er ikke så stor kostnad. Trekk fra moms og avanse, så er det ikke snakk om allverdens. Nå har de jo og hatt mulighet til å fikse den før.
Jeg håper saken løser seg snart. For dette her virker bare useriøst fra forhandler osv. Merker jeg blir irritert på dine vegne, når en ting som dette kunne vært løst for lenge siden mye enklere.
Alle Byggern butikkene i Finnmark har lokale konkurrenter + Finland.........
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Har ellers vært veldig fornøyd med Bygger'n og hatt et veldig godt forhold til de med veldig god service, men nå skuffer de noe voldsomt..
Er fortsatt litt sjokkert over Bosch sin passivitet i grunn. Skulle tro de var mer "streng" overfor forhandlerne, men de ville ikke ta en telefon dit engang!
Om du er god kunde, så kan du jo si at du avslutter kundeforholdet ???
BYGGERN butikken du er kunde hos er akkurat oppkjøpt og har nye eiere? Ta kontakt med dem......
Samme butikk er ikke akkurat kjent for god kundeservice..........og har dessverre samme daglig leder som før > >:(
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Fint, ellers er det bare å legge det ut på FB ;)
Som digresjon kan jeg nevne at denne butikken klagde( ikke støttet lokale bedrifter) på at kunder kjørte til Finland for å handle byggvarer; men selv handler billigere snøscooterdeler o.l i Finland...........
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Er glad saken er ute av verden..