1,324
9
3
Fungerer Verisure røykvarsler etter oppsigelse?
5
0
Vi har sagt opp vårt Verisure abonnement. Oppsigelsestiden gikk ut for en del måneder siden. I følge avtalen skulle de ha kommet og demontert utstyret, men eneste "respons" vi har registrert fra Verisure (etter oppsigelsesperioden) er at fakturaene har stoppet og at det ikke lenger er knyttet noe abonnement eller utstyr til "Min side".
Har noen av dere vært i samme situasjon og sjekket om røykvarslerne fortsatt fungerer etter at abonnementet er sagt opp?
Har noen av dere vært i samme situasjon og sjekket om røykvarslerne fortsatt fungerer etter at abonnementet er sagt opp?
Du slår av ulingen ved å trykke på Verisure knappen på røykvarsleren. (som lyser rødt når den uler)
Hvor gammel er den Verisure-alarmen du har?
Takk. Testing er den opplagte løsningen, jeg var interessert i å høre om andre allerede hadde erfaring med hvordan Verisure løser dette. Ser at Biltema har "Tester for brannvarsler"-spray til 50,-. Vår Verisure-installasjon er fra 2015.
Planen hvis/når Verisure varslerne ikke fungerer er jo å installere noe nytt, trolig Google Nest (med karbonmonoksidvarsling)
Det gikk fort å dempe lyden fra den jeg utløste ved å trykke på knappen, men det tok noen minutter før det ble stille i resten av huset - særlig hovedenheten var litt seiglivet.
Ingenting pr SMS, epost, telefon eller app.
Ved en anledning (brukerfeil) etter at abonnementet var oppsagt gikk alarmen, og da måtte jeg ringe Verisure for å få den slått av. Etter det har det ikke vært mulig å slå alarmen på, innhold i Min side og app forsvant også.