Godt poeng, hva kan en forvente. Prisen er forholdsvis lav, skulle en hatt en behandling som tåler mer ville nok prisen forandret seg. Forøvrig er også spaden min rust på, det har det vært i mange år..... Den virker likevel.
250kr inkl frakt, da forventer jeg ikke allverdens av finishen. Men, om mulig, kanskje dytta hele greia i et sinkbad. Vet ikke hvor mye det øker prisen, men det er vel kanskje den billigste og mest holdbare løsningen, selv om sinken trenger noe tid på å gi fullgod beskyttelse.
Uansett, rust eller ei på slike billige ting er ikke det som bekymrer meg mest. Det er værre med alle kjøretøyene osv som ruster opp.
Når det gjelder bruken så er vel ikke en ergonomisk snøskuffe (?) det optimale å bruke en Lett-Løfter på. Når vi konstruerte Lett-Løfteren så var det tunge kraftløft på vanlige spader som var utgangspunktet.
Denne patenten har jeg aldri sett før. Hva er teorien bak? Stå mer oppreist? Blir ikke vinkelen litt rar og uvant for normalbefolkningen? Hvem er det som kjøper disse?
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Godt poeng, hva kan en forvente. Prisen er forholdsvis lav
Ja, han burde ikke klage. Den var fakta gratis. ;D
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Hvorfor måtte du skru av håndtaket? Kunne du ikke bare åpnet slangeklemmene. Det må du jo likevel hvis den skal monteres på en vanlig spade. At du ødela sporet i slangeklemmene skyldes vel dårlig skrutrekker. Ellers er pipenøkkel å anbefale.
Svar: En av slangeklemmene lot seg rett og slett ikke åpne, derfor måtte jeg åpne håndtaket litt for å tre den av. Jeg har prøvd med pipenøkkel også, det fungerer mye bedre enn flattrekker. Men uansett liker jeg ikke klemmene.
Du skriver en del om slangeklemmene. For det første så er slangeklemmene montert til skaftet fordi mange bedrifter kjøper 15 pakninger med Lett-Løftere. Disse kommer i en diger eske, istedenfor den du fikk.
Jeg ser også at du kritiserer kvaliteten på slangeklemmene. Som ingeniør så går jeg god for ABA sine slangeklemmer. Det er overhode ikke noe galt med disse! De fleste her på forumet har nok kjennskap og gode erfaringer med disse klemmene. Om det skulle være medlemmer som mener det finnes bedre slangeklemmer enn ABA sine så hører jeg gjerne fra personen på personlig melding:)
Svar: Da hadde det vært mye bedre om de hadde vært festet med for eksempel slik plastikktråd som man i klesbutikker fester prislappen med, eller noe lignende. Sitat DinSide.no: Slangeklemmene fra helvete
Når det gjelder bruken så er vel ikke en ergonomisk snøskuffe (?) det optimale å bruke en Lett-Løfter på. Når vi konstruerte Lett-Løfteren så var det tunge kraftløft på vanlige spader som var utgangspunktet.
Svar: Det står i brosjyren at den kan brukes på alle typer spader, deriblandt snøskuffer. Men jeg prøvde den på en vanlig spade i dag, og det fungerte mye bedre enn med snøskuffen, så jeg har endret til karakter 3 ;)
Sindre2: på det ene bildet du har tatt hvor lakken har flakket av ser det ut til å være noe brunt, er dette rust? Eller er det synsbedrag?
Svar: Det er nok synsbedrag, ikke noe rust å finne
Uansett, rust eller ei på slike billige ting er ikke det som bekymrer meg mest. Det er værre med alle kjøretøyene osv som ruster opp.
Ang slangeklemmene så ville jeg hengt dem slik som på bildet mitt. Har ikke montert den på spade enda.
Denne patenten har jeg aldri sett før.
Hva er teorien bak? Stå mer oppreist?
Blir ikke vinkelen litt rar og uvant for normalbefolkningen?
Hvem er det som kjøper disse?
Svar: En av slangeklemmene lot seg rett og slett ikke åpne, derfor måtte jeg åpne håndtaket litt for å tre den av. Jeg har prøvd med pipenøkkel også, det fungerer mye bedre enn flattrekker. Men uansett liker jeg ikke klemmene.
Du skriver en del om slangeklemmene.
For det første så er slangeklemmene montert til skaftet fordi mange bedrifter kjøper 15 pakninger med Lett-Løftere. Disse kommer i en diger eske, istedenfor den du fikk.
Jeg ser også at du kritiserer kvaliteten på slangeklemmene.
Som ingeniør så går jeg god for ABA sine slangeklemmer. Det er overhode ikke noe galt med disse! De fleste her på forumet har nok kjennskap og gode erfaringer med disse klemmene.
Om det skulle være medlemmer som mener det finnes bedre slangeklemmer enn ABA sine så hører jeg gjerne fra personen på personlig melding:)
Svar: Da hadde det vært mye bedre om de hadde vært festet med for eksempel slik plastikktråd som man i klesbutikker fester prislappen med, eller noe lignende.
Sitat DinSide.no: Slangeklemmene fra helvete
Når det gjelder bruken så er vel ikke en ergonomisk snøskuffe (?) det optimale å bruke en Lett-Løfter på. Når vi konstruerte Lett-Løfteren så var det tunge kraftløft på vanlige spader som var utgangspunktet.
Svar: Det står i brosjyren at den kan brukes på alle typer spader, deriblandt snøskuffer. Men jeg prøvde den på en vanlig spade i dag, og det fungerte mye bedre enn med snøskuffen, så jeg har endret til karakter 3 ;)
Sindre2: på det ene bildet du har tatt hvor lakken har flakket av ser det ut til å være noe brunt, er dette rust? Eller er det synsbedrag?
Svar: Det er nok synsbedrag, ikke noe rust å finne
Da må du aldri finne på å kjøpe deg ny bil. Der er det ting og tang som er godt i gang med å ruste før den er solgt.
http://www.dinside.no/913005/vi-tester-lett-lofteren-mot-lettlofter-n