Det stålet som er legert slik at det danner en rusthinne som er tett for videre rustdannelse synes jeg virker spennende. Autovernet opp gjennom E6 sør for Hamar er laget i denne legeringen.
Særlig på en 4x4 som blir "brukt" kunne jeg tenkt meg støtfangere og bunnplate i dette materialet. Dannes det er ripe i stålet tetter den seg selv med overflaterust. Vet bare ikke hvordan det er å få sveisetråd til MIG/MAG i dette materialet eller om en må TIG-sveise.
Det stålet som er legert slik at det danner en rusthinne som er tett for videre rustdannelse synes jeg virker spennende. Autovernet opp gjennom E6 sør for Hamar er laget i denne legeringen.
Særlig på en 4x4 som blir "brukt" kunne jeg tenkt meg støtfangere og bunnplate i dette materialet. Dannes det er ripe i stålet tetter den seg selv med overflaterust. Vet bare ikke hvordan det er å få sveisetråd til MIG/MAG i dette materialet eller om en må TIG-sveise.
Så det er meningen at de skal se rustent ut oppi der ved bomstasjonen altså.
Det stålet som er legert slik at det danner en rusthinne som er tett for videre rustdannelse synes jeg virker spennende. Autovernet opp gjennom E6 sør for Hamar er laget i denne legeringen.
Særlig på en 4x4 som blir "brukt" kunne jeg tenkt meg støtfangere og bunnplate i dette materialet. Dannes det er ripe i stålet tetter den seg selv med overflaterust. Vet bare ikke hvordan det er å få sveisetråd til MIG/MAG i dette materialet eller om en må TIG-sveise.
Masse spennde materialer man kan bruke som varer lengre, men det står på viljen.
Så det er meningen at de skal se rustent ut oppi der ved bomstasjonen altså.
Viss ikke det er fler som savner en flaske i barskapet og har sveiseapperat da?