172
9
0
Forberedelse for elbillading i leilighet
26
Stryn
0
I prosess med å kjøpe ei leilighet.
I den forbindelse har eg etterlyst meir strøm til parkeringsgarasjen og fått opplyst at det er eit 32mm rør og at det er planlagt ein 16A 400V kurs.
I eit 32mm rør burde det ikkje vere noko problem å klemme inn ein kabel stor nok til å få ein 32A kurs? Det er ikkje mange meter det er snakk om, parkeringsplassen og leiligheta ligg nærmast vegg-i-vegg.
Burde eg kreve at det er tilstrekkeleg tverrsnitt på kablane? Eg veit ikkje kva inntak det er til kvar leilighet, men sjølv om det er berre 40A så er alikavel all oppvarming utanom kjøkkenutstyr og varmtvannstank levert frå felles varmepumpeanlegg så tenker at det er relativt lavt strømbehov her, og at ein smart lader kan tilpasse lasta etter totalforbruket.
Uansett så har eg ikkje elbil i dag, har akkurat kjøpt ein fint brukt dieselbil og har tenkt å ha den i mange år, men utviklinga på el.bil går raskt så plutseleg kan eg ha behov for rask heimelading og då er det i alle fall ikkje negativt å ha 22kW..
Har og bedt om å få rør til nettverk i boda i parkeringsgarasjen, det var visstnok ikkje så enkelt å få til. Er det råd å trekke ein cat6 kabel sammen med anna strøm, evt. ei fibersnor? Er mykje betong her, og boda den kan fort få behov for kabla internett og eit aksesspunkt for å holde bil med wifi ex.
I den forbindelse har eg etterlyst meir strøm til parkeringsgarasjen og fått opplyst at det er eit 32mm rør og at det er planlagt ein 16A 400V kurs.
I eit 32mm rør burde det ikkje vere noko problem å klemme inn ein kabel stor nok til å få ein 32A kurs? Det er ikkje mange meter det er snakk om, parkeringsplassen og leiligheta ligg nærmast vegg-i-vegg.
Burde eg kreve at det er tilstrekkeleg tverrsnitt på kablane? Eg veit ikkje kva inntak det er til kvar leilighet, men sjølv om det er berre 40A så er alikavel all oppvarming utanom kjøkkenutstyr og varmtvannstank levert frå felles varmepumpeanlegg så tenker at det er relativt lavt strømbehov her, og at ein smart lader kan tilpasse lasta etter totalforbruket.
Uansett så har eg ikkje elbil i dag, har akkurat kjøpt ein fint brukt dieselbil og har tenkt å ha den i mange år, men utviklinga på el.bil går raskt så plutseleg kan eg ha behov for rask heimelading og då er det i alle fall ikkje negativt å ha 22kW..
Har og bedt om å få rør til nettverk i boda i parkeringsgarasjen, det var visstnok ikkje så enkelt å få til. Er det råd å trekke ein cat6 kabel sammen med anna strøm, evt. ei fibersnor? Er mykje betong her, og boda den kan fort få behov for kabla internett og eit aksesspunkt for å holde bil med wifi ex.
Det finnes vel i dag ingen nye elbiler som lader med 22kw, Zoe/tesla kunne levere det en stund - men har sluttet med det nå.
Disse kan lade på 22kw
Audi e-tron 55/60
Audi e-tron GT
Porshe Taycan
I stand corrected, men bemerker at dette er relativt dyrt tilleggsutstyr på Audi (ser ut som enten 7' eller 20'+ avhengig av hvordan man leser prislista deres).
7500kr er jo som lommerusk og regne når du kjøper en bil i den klassen
1: du har ikke elbil, så tech og behov kan endres
2: og viktigere, begrensning ligger i inntak til hele bygget, ikke TS sin sikring. Når alle/mange vil ha lader, blir det felles løsning, som TS kommer til å bli tvunget til å bidre til. Å først betale solo for noe man ikke bruker, for så betale for oppgradering av nettet i gaten og nytt anlegg inne blir idioti.
Om 1-3 år er det garantert anlegg der. Det er jo nå lovbestemt. Samt regulering rundt betaling.