Da bør man bytte takstolleverandør. Ingen seriøs takstolleverandør som ikke kan tilby heising av takstolene for kunden. I mine 20+ år har jeg opplevd det kun *en* gang - men vi visste helt fra prosjektstart at vi måtte leie kran for å løfte
Det avhenger om de laster om på veien eller om de kjører direkte til sluttkunde. Vil tro at de laster om hvis det de kjører samlast med det de anser er alt for stor bil.
Gode tips. Vert det aktuelt, skal eg passa på å innhenra prisar inkludert løfta på garasjen.
Gjer eg det sjølv må eg nok laga ein tråd🙂 Den vert vel nødvendig for å få råd.
Takstolar skal festast i toppsvill med ei form for beslag? Eg såg at for garasje i reisverk vart det nytta slikt beslag som er festa i reisverk og opp på begge sider av talstolen. Det vert ikkje mogleg om eg byggjer med KUB eller liknande. Kanskje toppsvill kan droppast og takstolar festast rett i mur med vinkelbeslag eller liknande?
ja du får ekstra kraftige vinkeveslag som jeg tenkte på. Mht feste i takstolen er det bare positivt st konstruktøren vet hvordan de planlegges brukt så kan han gi råd
Ein eg kjenner har no søkt om å få byggja 100kvm garasje på eit plan. Han betalte vel 15 000kr for å få firma til å prosjektera og ordna søknad, så skal han byggja sjølv. Reknar med han då må søkja som sjølvbyggjar.
Er det noko som tilseier at det skal verta vanskelegare å få gjennom søknad dersom arealet er over to plan?
No har eg kika litt meir på plassering av garasje, saman med nabo, som og planlegg garasje. Det ser ut som om lag 6,2m x 8m er ideell storleik. Større vert vanskeleg på runn av ein bekk på eine sida og at eg må grava meg ein del inn i bratt terreng på andre sida.
Eg trur terrenget vil nå om lag 2m opp på garasjen på to hjørner, eller om lag 1m i gjennomsnitt på alla 4 hjørner. Om eg då held meg innanfor alle andre krav kan eg vel då byggja opp til 5m mønehøgd søknadsfritt?
Siste redigering: Wednesday, March 20, 2019 11:12:08 AM av Komlo
Har no sjekka litt meir. Eg kjem uansett ikkje utanom å søkja, då det er LNF område.
Så det er 2 formelle hindringar for bygg: 1 garasjen vil liggja delvis på nabotomt. Dette kan løysast med tillatelse eller kjøpa den delen av tomta. 2 Området er LNF område. Dette kan løysast med å søkja dispensasjon.
Per i dag er tomta mi byksla. Hagen min, opparbeidd av førre eigar, er større enn den byksla tomta. Eg eig i dag ein gamal garasje på ca. 3,5 x 7 meter. Av denne ligg om lag 1/3 på mi tomt, og 2/3 på nabotomt. Om lag 1/2 av garasjen ligg innanfor bustadområde, medan 1/2 ligg i LNF-område.
Ikkje rett fram å byggja, sjølv ein liten, garasje her altså.
.Thag
.Thag
Gjer eg det sjølv må eg nok laga ein tråd🙂 Den vert vel nødvendig for å få råd.
Takstolar skal festast i toppsvill med ei form for beslag? Eg såg at for garasje i reisverk vart det nytta slikt beslag som er festa i reisverk og opp på begge sider av talstolen. Det vert ikkje mogleg om eg byggjer med KUB eller liknande. Kanskje toppsvill kan droppast og takstolar festast rett i mur med vinkelbeslag eller liknande?
Er det noko som tilseier at det skal verta vanskelegare å få gjennom søknad dersom arealet er over to plan?
Eg trur terrenget vil nå om lag 2m opp på garasjen på to hjørner, eller om lag 1m i gjennomsnitt på alla 4 hjørner. Om eg då held meg innanfor alle andre krav kan eg vel då byggja opp til 5m mønehøgd søknadsfritt?
Så det er 2 formelle hindringar for bygg:
1 garasjen vil liggja delvis på nabotomt. Dette kan løysast med tillatelse eller kjøpa den delen av tomta.
2 Området er LNF område. Dette kan løysast med å søkja dispensasjon.
Per i dag er tomta mi byksla. Hagen min, opparbeidd av førre eigar, er større enn den byksla tomta. Eg eig i dag ein gamal garasje på ca. 3,5 x 7 meter. Av denne ligg om lag 1/3 på mi tomt, og 2/3 på nabotomt. Om lag 1/2 av garasjen ligg innanfor bustadområde, medan 1/2 ligg i LNF-område.
Ikkje rett fram å byggja, sjølv ein liten, garasje her altså.