ByggeBolig.no mottok i da denne mailen fra Rocka.no
-----Original Message----- From: matthew@rocka.no Sent: 31. januar 2009 13:03 To: administrator Subject: Rocka: Noen som har erfaring med denne butikken?
Contact Page Form for ByggeBolig.no Name: Matthew Alleyne Email: matthew@rocka.no Message:
Hi Admin, you have a blog going on about our company that is full of untruths from people and I dont think it is very professional that one sided half truthful information can be disccused in this manner.
I would appreciate that you remove this blog before I need to take further action.
Best Wishes Matthew Alleyne - CEO ROCKA AS
Vi forutsetter at alle som poster innlegg på forumet kun beskriver egenopplevde erfaringer og videreformiddler førstehåndsinformasjon.
I Norge er det lov å være missfornøyd! Det er også lov å dele sine erfaringer med andre - på godt og vondt.
Svarmail:
ByggeBolig.no is not a blog. It's a forum, and each member is responsible for his/her own opinions.
Please acquire knowledge about "Redaktøransvar" in Norway before "further action" is taken.
Jeg forstår godt at selskaper som Rocka.no er livredd for negativ omtale på Internett. Denne type informasjon sprer seg som ild i tørt gress og blir som kjent liggende i cyberspace til evig tid.
Ettersom ByggeBolig.no har så vanvittig heftig ranking på Google straffer det seg MEGET hardt å ha missfornøyde kunder. Et kjapt Google søk på Rocka.no gir resultater som Rocka.no umulig kan være spesieltl glade for.
Ler for meg selv av Rocka ;D Må jo regne med at misfornøyde kunder deler sine erfaringer over internett..Og at dem skriver "Full of untruths" attpåtil..jaja
Vi deler også erfaringene med dårlig kundeservice.
Bestilte hagemøbler i rotting fra Rocka i mai i fjor. Ble lovet levering i juni, og dette var grunnen til at vi slo til.
Hadde etter utallinge telefoner blitt servert løgn på løgn om hvorfor disse møblene ikke kom til avtalt tid. Da møblene enda ikke var ankommet i august ringte vi og kansellerte hele orderen.
Møblene ser fine ut, men menneskene som driver dette firmaet kan tydeligvis ingenting om kundeservice!
Den mailen som har kommet fra rocka.no er dessverre representativ for min erfaring med firmaet. Jeg har ikke ytret noe usant om denne bedriften og står inne for alt jeg har skrevet. De mangler totalt evnen til å være ydmyke og innrømme feil. Synd men sant. Hver gang jeg ser de reklamerer på tv nå så stiger blodtrykket mitt. Slike bedrifter fortjener ikke å overleve i markedet.
Jeg ser at noen er missfornøyde og andre ikke, så jeg vil dele min erfaring med dere. Jeg har selv handlet på denne butikken og er svært fornøyd. Jeg har både kjøpt steamdusj, baderomsmøbler og rottingmøbler av meget god kvalitet og pent design ikke minst. Det jeg bestilte hadde dem ikke på lager naturlig nok, så noe leveringstid må man regne med. Jeg har 400m2 stort hus og har handlet en del rundt om kring, og jeg har i snitt måttet vente i 5-6 uker hvor enn jeg skulle handle siden jeg er glad i møbler av enn viss kvalitet. Noen spørmål til Rocka har det vært underveis, men jeg har alltid fått den informasjonen jeg var ute etter der og da. Jeg har vel heller ikke opplevet en butikk som har like rask på responstid om du trenger hjelp eller svar på noe, enten det er på nettet eller via telefonen. Jeg fikk baderomsinnredningen 2 uker forsinket på grunn av en tyfon i Asia og fikk 2 fine håndkler som plaster på såret uten at jeg ba om det! Ikke vet jeg, men jeg har intet negativt å si på noe sted, og jeg er en kritisk person :) Jeg tror at dem som jobber der gjør så godt dem kan, selv om det finnes ting i mellom himmel og jord dem ikke rår over. Jeg ser også at Rocka har svart på at det ikke er alt som står i denne bloggen som er sant, og det tror jeg faktisk på!! Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det som står i her visse innlegg, så jeg lurer litt.
Til slutt; Til alle dere som vil vite om det er sikkert og trygt å handle i denne butikken, så kan jeg med min erfaring si KLART JA!
Dette første innlegget ditt får ihvertfall mine varsellamper til å lyse enda mer...
Jeg har 2 bekjente som har handlet hos Rocka, og deres opplevelse er det stikk motsatte. Forsinket leveranse og kvaliteten er så som så...Deres entydige oppsummering er at de aldri kommer til å handle mer der, kundeservice er ikke eksisterende.
Til slutt; Til alle dere som vil vite om det er sikkert og trygt å handle i denne butikken, så kan jeg med min erfaring si KLART JA!
Knu:
Dette innlegget stinker. Ditt første innlegget på forumet så klarer du å tilbakevise alle påstander om elendig kundeservice osv.. Du skryter selskapet opp i skyene og begir deg ut på en forklaring på hvorfor ting kan gå galt innomellom. Helt latterlig!
Tror alle forstår at Knu er ansatt i Rocka, eller har en nær knytning til dette selskapet. I mine øyne fremstår Rocka som et realt drittselskap - selv om jeg ikke har noe kundeforhold!
Hadde jeg jobbet i Rocka.no vill jeg vært alvorlig bekymret over at et søk på Google etter Rocka gir dette resultatet. Kan tenke meg at folk tenker seg om minst to ganger før de bestiller noe i denne nettbutikken etetr å ha les denne tråden.
Vi forutsetter at alle som poster innlegg på forumet kun beskriver egenopplevde erfaringer og videreformiddler førstehåndsinformasjon.
I Norge er det lov å være missfornøyd!
Det er også lov å dele sine erfaringer med andre - på godt og vondt.
Svarmail:
Administratoren på ByggeBolig.no
Jeg forstår godt at selskaper som Rocka.no er livredd for negativ omtale på Internett. Denne type informasjon sprer seg som ild i tørt gress og blir som kjent liggende i cyberspace til evig tid.
Ettersom ByggeBolig.no har så vanvittig heftig ranking på Google straffer det seg MEGET hardt å ha missfornøyde kunder. Et kjapt Google søk på Rocka.no gir resultater som Rocka.no umulig kan være spesieltl glade for.
Det straffer seg å skaffe seg misfornøyde kunder.
Vi deler også erfaringene med dårlig kundeservice.
Bestilte hagemøbler i rotting fra Rocka i mai i fjor.
Ble lovet levering i juni, og dette var grunnen til at vi slo til.
Hadde etter utallinge telefoner blitt servert løgn på løgn om hvorfor disse møblene ikke kom til avtalt tid. Da møblene enda ikke var ankommet i august ringte vi og kansellerte hele orderen.
Møblene ser fine ut, men menneskene som driver dette firmaet kan tydeligvis ingenting om kundeservice!
Anbefaler ingen å handle fra slike aktører.
Var akkurat inne på rocka.no, og nå har de fjernet "salg 55%" og gjort om til "fast lavpris"...
Så får de true så mye de vil...
ROCKA :)
Jeg ser at noen er missfornøyde og andre ikke, så jeg vil dele min erfaring med dere.
Jeg har selv handlet på denne butikken og er svært fornøyd. Jeg har både kjøpt steamdusj, baderomsmøbler og rottingmøbler av meget god kvalitet og pent design ikke minst. Det jeg bestilte hadde dem ikke på lager naturlig nok, så noe leveringstid må man regne med. Jeg har 400m2 stort hus og har handlet en del rundt om kring, og jeg har i snitt måttet vente i 5-6 uker hvor enn jeg skulle handle siden jeg er glad i møbler av enn viss kvalitet. Noen spørmål til Rocka har det vært underveis, men jeg har alltid fått den informasjonen jeg var ute etter der og da. Jeg har vel heller ikke opplevet en butikk som har like rask på responstid om du trenger hjelp eller svar på noe, enten det er på nettet eller via telefonen.
Jeg fikk baderomsinnredningen 2 uker forsinket på grunn av en tyfon i Asia og fikk 2 fine håndkler som plaster på såret uten at jeg ba om det! Ikke vet jeg, men jeg har intet negativt å si på noe sted, og jeg er en kritisk person :)
Jeg tror at dem som jobber der gjør så godt dem kan, selv om det finnes ting i mellom himmel og jord dem ikke rår over. Jeg ser også at Rocka har svart på at det ikke er alt som står i denne bloggen som er sant, og det tror jeg faktisk på!! Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det som står i her visse innlegg, så jeg lurer litt.
Til slutt;
Til alle dere som vil vite om det er sikkert og trygt å handle i denne butikken, så kan jeg med min erfaring si KLART JA!
Jeg har 2 bekjente som har handlet hos Rocka, og deres opplevelse er det stikk motsatte. Forsinket leveranse og kvaliteten er så som så...Deres entydige oppsummering er at de aldri kommer til å handle mer der, kundeservice er ikke eksisterende.
Byggestart 4Q 2008
Knu:
Dette innlegget stinker. Ditt første innlegget på forumet så klarer du å tilbakevise alle påstander om elendig kundeservice osv.. Du skryter selskapet opp i skyene og begir deg ut på en forklaring på hvorfor ting kan gå galt innomellom. Helt latterlig!
Tror alle forstår at Knu er ansatt i Rocka, eller har en nær knytning til dette selskapet.
I mine øyne fremstår Rocka som et realt drittselskap - selv om jeg ikke har noe kundeforhold!
Hadde jeg jobbet i Rocka.no vill jeg vært alvorlig bekymret over at et søk på Google etter Rocka gir dette resultatet. Kan tenke meg at folk tenker seg om minst to ganger før de bestiller noe i denne nettbutikken etetr å ha les denne tråden.