Ble ikke noe oppklaring fra Hultafors, så jeg har skaffet meg et Tove kubein. Det tåler i det minste å trekke ut sprikre med
Hei,
Ettersom Hultafors har vært kunde av Byggebolig i lengre tid, har vi vært i kontakt med dem angående denne saken. De opplyser at de har prøvd å få tak i deg ved flere anledninger, fikse. Men de ikke har lykkes. Mitt inntrykk er at de kommer til å fortsette å prøve å få tak i deg - så ta telefonen neste gang et ukjent nummer ringer
Nuvel. Jeg tar telefonen så sant jeg kan, og er ikke voldsomt opptatt. Så så voldsomt aktive kan de umulig ha vært. Ipsos MMI får tak i meg, da burde vel Hultafors klare det samme? 😁Så de må gjerne ringe. Jeg har fått pengene igjen, og lokal jernvare har fått melding av meg at Hultafors vil ha kubeinet. Så langt har de ikke brydd seg med å hente det, iallfall ikke sist jeg var innom butikken. Så jeg sliter med å se at de anstrenger seg så mye som du påstår. Uansett hva de måtte mene er det IMHO ingen tvil om at ingen av de to brekkjernene jeg hadde her er i nærheten av å ha den styrken de pleide å ha og burde å ha. Både Biltema, Stanley og Tove takler å brukes som et brekkjern er ment til.
Jeg har for så vidt ikke påstått at de har anstrengt seg noe voldsomt, vil bare opplyse om at de har prøvd å få kontakt med deg. Både fra markeds- og produktsiden.
Nå skjønner jeg at saken for så vidt har løst seg for deg, men jeg håper likevel at du og Hultafors får kontakt med hverandre
Det kan bare ikke stemme at de har ringt flere ganger. Det er en kar der som ringte meg 1 gang, og han hadde lagt fra seg ett tapt anrop før det. Jeg måtte avslutte den samtalen fordi jeg sto midt oppi henting av skolebarn. Hadde denne vært så veldig interessert i å snakke med meg, så hadde han vel klart å ringe opp igjen. Har ikke ett eneste tapt anrop fra ukjente numre på lange tider. Jeg legger gjerne ut anropsloggen min om noen skulle mistro meg. Så min påstand er at enten lyver de, eller så ringer de feil nummer. Nummeret mitt har de fått. Jada, saken er løst, lokal jernvare er dyr men særs serviceminded. Jeg bryr meg egentlig fint lite hva Hultafors måtte få ut av dette. Jeg har forklart og vist lokal jernvare problemet, og de er helt enig i at et brekkjern til 900,- skal tåle langt mer enn dette. Godt å ha slike butikker når man bor laaangt ute på landet
Hei,
Ettersom Hultafors har vært kunde av Byggebolig i lengre tid, har vi vært i kontakt med dem angående denne saken. De opplyser at de har prøvd å få tak i deg ved flere anledninger, fikse. Men de ikke har lykkes. Mitt inntrykk er at de kommer til å fortsette å prøve å få tak i deg - så ta telefonen neste gang et ukjent nummer ringer
Byggebolig på Facebook |
Nå skjønner jeg at saken for så vidt har løst seg for deg, men jeg håper likevel at du og Hultafors får kontakt med hverandre
Byggebolig på Facebook |
Jada, saken er løst, lokal jernvare er dyr men særs serviceminded. Jeg bryr meg egentlig fint lite hva Hultafors måtte få ut av dette. Jeg har forklart og vist lokal jernvare problemet, og de er helt enig i at et brekkjern til 900,- skal tåle langt mer enn dette. Godt å ha slike butikker når man bor laaangt ute på landet