Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer på dette, men med så mye svada det har kommet inn i saken må jeg nesten komme med noen kommentarer.( Svada fra begge sider. Både Prantl og innlegg her)
Jeg ber deg komme med en opplisting med referanser på alt dette svadaet du påpeker. Jeg mener det har vært ganske mye fornuftig som har vært skrevet her av skeptikere til denne maskinen.
Hvorfor saken er unntatt offentlighet er en gåte. Kanskje noe for dagspressen å grave i.
Har forsøkt, de snuste på åtet, så ble det stille. Får prøve igjen.
Når en ser installasjonen i Skillebekk, så tilkommer det mye ut over 2 stk CBB ser jeg. Hvorfor er Betsboardene festet langs taket - det er plassering for maks kjøling. Er det lister langs gulvet også?
Jeg minnes spesielt en som i fullt alvor ringte og foreslo at "man skulle installere en ekstra utgående aksel fra girkassen, som kunne drive en dynamo, og slik lade batteriet under ferd og utvide rekkevidden til nesten det uendelige". Sitat slutt. I s**t you not!
Silkemotor.no markedsførte "denne" løsningen i forkledning, for en tid tilbake. Bilens generator skulle drive et lite hydrogenverk i en vakker blankpusset messingkasse. Hydrogen skulle tilbakeføres til motoren og øke virkningsgraden til uante høyder. Ble stille etter en stund.
Jeg tør påstå at jeg har sett så mye dokumentasjon at jeg vet dette fungerer.
Hvilken dokumentasjon er det egentlig du forholder deg til? Er det lysbildene laget av fru Prantl?
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Kielkonferansen 2010 Hvor kommer varmen fra? Dette spørsmålet ble stilt av prosjektleder Trond Thorgeir Harsem i Norconsult, og for første gang på Kielkonferansen ble det en opphetet, nærmest aggressiv diskusjon. Spørsmålet gikk til Helge Folkestad, daglig leder av Ener-Produkt AS.
Hvor kommer varmen fra? Jo fra den tilførte strømmen. Hverken mer eller mindre. En COP under 1 er jo i prinsippet negativ, men som Harald1966 sier så må jo den tilførte effekten bli av et sted. Det er jo ikke noe sort hull (håper jeg :-\).
Silkemotor.no markedsførte "denne" løsningen i forkledning, for en tid tilbake. Bilens generator skulle drive et lite hydrogenverk i en vakker blankpusset messingkasse. Hydrogen skulle tilbakeføres til motoren og øke virkningsgraden til uante høyder. Ble stille etter en stund.
Akkurat denne løsningen genererte vel ikkje energi, den skulle sørga for betre forbrenning av drivstoffet og derigjennom aukt virkingsgrad såvidt som eg husker. Stor hype i USA tidlegere.
Og de selger fortsatt sparemagnenter med 8-15% reduksjon i dieselforbruket, så verden vil bedras. Forørvrig er det firmaet "Gardex - Gjør det selv - Skadedyrkontroll" som har silkemotor.no Tillitsskapende....
Jeg ber deg komme med en opplisting med referanser på alt dette svadaet du påpeker. Jeg mener det har vært ganske mye fornuftig som har vært skrevet her av skeptikere til denne maskinen.
Har forsøkt, de snuste på åtet, så ble det stille. Får prøve igjen.
Når en ser installasjonen i Skillebekk, så tilkommer det mye ut over 2 stk CBB ser jeg. Hvorfor er Betsboardene festet langs taket - det er plassering for maks kjøling. Er det lister langs gulvet også?
Silkemotor.no markedsførte "denne" løsningen i forkledning, for en tid tilbake. Bilens generator skulle drive et lite hydrogenverk i en vakker blankpusset messingkasse. Hydrogen skulle tilbakeføres til motoren og øke virkningsgraden til uante høyder. Ble stille etter en stund.
Ikke lat som om du nå er veldig kritisk til kvakksalveren fra Alpene.
Siden du nå plutselig lider av hukommelsestap blir jeg nødt til å minne deg om hva du tidligere har påstått:
Hvilken dokumentasjon er det egentlig du forholder deg til? Er det lysbildene laget av fru Prantl?
Hvor kommer varmen fra? Jo fra den tilførte strømmen. Hverken mer eller mindre. En COP under 1 er jo i prinsippet negativ, men som Harald1966 sier så må jo den tilførte effekten bli av et sted. Det er jo ikke noe sort hull (håper jeg :-\).
Akkurat denne løsningen genererte vel ikkje energi, den skulle sørga for betre forbrenning av drivstoffet og derigjennom aukt virkingsgrad såvidt som eg husker. Stor hype i USA tidlegere.
Og de selger fortsatt sparemagnenter med 8-15% reduksjon i dieselforbruket, så verden vil bedras.
Forørvrig er det firmaet "Gardex - Gjør det selv - Skadedyrkontroll" som har silkemotor.no
Tillitsskapende....
En annen måte å få høyere effekt på er ved tilsetting av vann.